Wednesday, November 30, 2005

Sinterklaas(voor)pret

De goede Sint is weer in 't land! Ook hier wordt 't weer een druk maar gezellig weekend. Vrijdag avond vier ik Sinterklaas bij mij thuis. Cadeautjes voor iedereen, gedichten voor diegenen waar we de moeite voor willen doen (als in: mijn moeder en ik schrijven elk jaar de gedichten). Gezellig! Maandagavond dan bij RJ thuis. Surprises zelfs! Nou heb ik eindelijk bedacht wat ik ga maken voor de gelukkige die ik getrokken heb. Cadeau is al in huis, gedicht is af.. Het was lastig, want hoe goed ken je iemand? Maar nu 't eenmaal bijna af is, is de voorpret begonnen.

Gedichten, surprises, ik vind het allemaal leuk. Net zo leuk om aan te horen en een ander ze te zien krijgen, openen, verbaasd zien staan, enz enz, als dat zelf mee te mogen maken. Bah en iedereen is me nieuwsgierig aan 't maken. En voor sommige dingen moet ik nog langer wachten dan voor komend weekend (mijn moeder vertelde dat ze al iets voor mn verjaardag had.. bah dat wil ik helemaal niet weten!). Maar goed aan dit soort praktijken maak ik mezelf dan ook weer schuldig. Hihi.

Maar goed ik heb lol, en zin in komend weekend. Waah en nu moet ik werken in de bieb met mijn studiegenootjes! Sorry voor de wazige post, volgende keer weer beter haha!

x
Nefke

1 comment:

Rose said...

Thuis sinetrklaas, ja dat is leuk

maar met die geitebreiers op de basisschool is het niet meer te harden. Sint sint sint sint sint, en vooral die pieten, overal. En maar zoeken naar die pegasus, en maar cirkels tekenen naast de deurpost. (zie voor verdere informatie: www.sinterklaasjournaal.nl) geloof me, als je te veel met kleuters omgaat krijg je iets te veel sinterklaas voorgeschoteld, al een maand lang, daar word je een beetje ziek van...

maar jij veel plezier!