Tuesday, May 13, 2008

Update

Pff de eerste afspraken zijn gemaakt. Om de koopacte te tekenen en om aan een hypotheek te komen. Het is allemaal wat! Ik ben vooral blij dat het relatief niet lang duurt voordat we erin kunnen. 1 september krijgen we de sleutel, en ik heb net voor de 11e m'n broertje geregeld om over te huizen.

En verder heb ik een laptop gekocht! Dus meer zin om 's avonds online te zijn, omdat ik gewoon héél relaxed op de bank kan zitten ipv achter de eettafel met een pc die vrij langzaam is. Het is even wennen, een laptop, en ook kan ik nog niet alles vinden met de vista-indeling, maar dat zal snel genoeg wennen.

Nou, tijd om een boekje te gaan lezen en naar bed te gaan. Het blauwe ballen (hockey) toernooi was weer oergezellig dit weekend, maar stiekem ook wel een beetje vermoeiend. :D

Zijn jullie weer op de hoogte!
x
Nefke

No comments: