Friday, February 20, 2009

Allegie - deel drie

Huidtest gehad..

En alles waarop ik getest werd ben ik allergisch voor. Dus: bomen, gras, onkruid/planten, huismijt, katten en (maar daar merk ik gelukkig nog steeds niets van) honden.
En al die pollen van de eerstgenoemde hebben allemaal wel een kruisallergietje met fruit.
Niets nieuws dus geleerd, maar het is wel bevestigd. Ik moet nu eigen éénmaal daags iets innemen wat de klachten moet doen verminderen... ik begin na carnaval lijkt me nuttig hahaha.

Verder ben ik helemaal klaar voor de komende dagen! Fruitsapje en ei voor 's ochtends in huis, pizza voor bij het napraten in de nachtelijke uurtjes :D. Het feest kan beginnen!

x
Nefke

2 comments:

Blaidd Drwg said...

Ach, zo lang je maar niet allergisch bent voor BIER en Guus Meeuwis, right? ;)

Juhani said...

En chocolade niet te vergeten ;-)
Ik hoop dat de pillen werken, maar voor nu natuurlijk veel plezier met carnaval!!!