Tuesday, May 05, 2009

Respect!

Om acht uur gisteravond was het stil. Ik stond ik de Ahoy met héél, héél veel andere mensen. Maar ze waren allemaal stil. Echt klasse. Ik kreeg bijna kippenvel, ware het niet dat de hal als een broeikas aandeed. Alle kuchtjes en hoestjes die op zo'n moment altijd misplaatst klinken, waren zelfs maar sporadisch aanwezig, en dan nog zachtjes. Respect!

De Counting Crows gaven gisteravond in Ahoy een schitterende show weg! Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik denk ik nog niet eens de helft heb gezien, omdat door mijn hoogte mijn uitzicht uit achterhoofden bestond, maar uiteindelijk draait het toch om de muziek. En dat is iets waar ze goed in zijn, bij de Counting Crows. Gaaf! Mijn hoofd is naast een groot lomp gewicht met slaaptekort ook een stuiterbal eerste klas. Over contradicties gesproken ^^. But it was soooo totally worth it! Heer-lijk!

Later!
Nefke

3 comments:

Anonymous said...

Rotterdam is a really good place to find yourself a taco...

*kippenvel*

Nefke said...

Then the question remains.... why oh why didn't we?

Anonymous said...

Misschien dat het iets met de trein te maken had...maar dudette, de gedachte was zelfs in me opgekomen, ik had hem alleen niet uitgesproken. ;-)

...

*kippenvel*