Sunday, May 08, 2005

Three things..

Ik hou totaal niet van lijstjes.. maar toch hier dan een lijstje wat ik al bij verschillende anderen gezien heb en daardoor eigenlijk kansloos gejat is maar ik zie 't even als een goede manier om even mijn mood met jullie te delen. Er is de afgelopen twee dagen zoveel gebeurt dat ik 't nauwelijks kan bevatten en er al helemaal geen zinnige post over kan maken. Dus vandaar.

THREE THINGS THAT SCARE ME
- De onvoorspelbaarheid van de dood
- Echt alleen komen te zitten
- Het idee altijd zo moe te blijven

THREE THINGS I DON'T UNDERSTAND
- Waarom strijkijzers ook kreukels ín bloesjes strijken
- Waarom ik nog altijd niet van m'n pfeiffer af ben
- Waarom sommige geweldige mensen niet zo lang mogen leven

THINGS I'D LIKE TO LEARN
- Het maken van een aantal gerechten van thuis
- M'n tentamenstof
- Wat er na de dood is (maar dat hoef ik zeker niet nu al uit te gaan vinden!)

THREE THINGS I AM WEARING RIGHT NOW
- Knal rose topje
- blauwe spijkerbroek
- rode 'fishbone' riem

THREE THINGS ON MY DESK
- Foto van RJ en ik op de twistermat
- Leerboeken
- Telefoon

THREE THINGS I WANT TO DO BEFORE I DIE
- genieten van 't leven
- .. samen met de liefste jongen die ik ken
- nog heel veel boeken lezen

THREE GOOD WAYS TO DESCRIBE MY PERSONALITY
twee kanten:
- extravert maar in mezelf
- aan iedereen denkend maar egoïstisch
- spontaan

THREE BAD THINGS ABOUT MY PERSONALITY
- negatief nieuwe ervaringen tegemoet gaan (zodat 't altijd meevalt)
- egoïstisch, ik hou altijd mijn eigenbelang in de gaten
- nog niet zo open als ik zou willen zijn

THREE THINGS I LIKE ABOUT MY BODY
- m´n kleur ogen
- m´n sterke tanden
- m´n totaalbeeld

THINGS I DON'T LIKE ABOUT MY BODY
- m´n duimen
- m´n snelle verbranden in de zon in plaats van mooi bruin worden
- m´n littekentjes

THREE THINGS MOST PEOPLE DON'T KNOW ABOUT ME
- hoeveel irritatie m'n pfeiffer opleverd
- dat ik voor al mijn irritaties een dagboek bijhou zodat ik er anderen niet mee lastig val
- dat ik nog maar een paar Suske en Wiske's nodig heb om de serie compleet te maken

THREE THINGS I SAY THE MOST
- 'absurd'
- 'kansloos'
- 'hallo'

THREE PLACES I WANT TO GO
- Verona, om een opera bij te wonen
- Noorwegen
- Ierland

THREE NAMES THAT I GO BY
- Paula
- Nefke
- Nef

THREE SCREEN NAMES I HAVE OR HAD
- V18 (who remembers?)
- Neffalas
- Nefke

THREE THINGS I AM THINKING RIGHT NOW
- Waarom?
- Hoe laat zal RJ hier zijn?
- Ik heb 't koud.. toch maar m'n bloes gaan strijken..

No comments: