Tuesday, April 03, 2007

Lente!

Worden jullie ook zo vrolijk van de zon?

Bij tijd en wijlen krijg ik zelfs voorjaarsschoonmaakkriebels. Behalve als ´t er op aan komt dan.. hihi..
De eerste narcissen heb ik al in huis gehaald, Pasen komt er aan, lammetjes (mini-olletjes!) in de wei, super blij!
Ik ga er zelfs zowat zomers van koken! Deze week drie verschillende salades op ´t menu, waarvan twee de hele maaltijd zijn!
En ik heb al gewoon met biertje en boekje in de schaduw lekker op ´t balkon gezeten, zonder ´t koud te hebben... me likes!! :D
Het eerste bruin zit al op m´n armen en benen na afgelopen zondag op en naast ´t hockeyveld! :D
En de eerste witbiertjes met citroen op terrasjes zijn ook van genoten! :D

Blij!

x
Nefke

1 comment:

Milamber said...

Ik ken het gevoel helemaal! Ik ben dan ook eigenlijk meer een lente-persoon dan een zomer-persoon. Heerlijk om lekker buiten op het balkon te kunnen zitten met het zonnetje dat schijnt, de vogels die zingen. Inderdaad alweer lekker zomers koken. :)

Alleen dat bruin krijg ik van m'n leven niet. Hoogstens rood...