Tuesday, January 22, 2008

Vakantie en m'n nieuwe baan!

Jawel, vanaf gisteren ben ik officieel begonnen als Assistent Controller bij de Kijkshop! Ze hadden me erg hard nodig, dus ik kon basically meteen beginnen. Maar ik ben eerst een welverdiend weekje op wintersport geweest. Bijna heelhuids thuisgekomen, na een aanvaring met een broodmes, maar ik heb alleen nog maar een klein pleistertje nodig ;). En skiƫn ging supergoed, ik kan zonder al te veel moeite rode pistes af na deze week. Dat wordt denk ik ieder jaar proberen een weekje te pakken. Wie wil er nu niet boven op een berg in de volle zon van een prachtig uitzicht genieten tijdens zijn lunch? Ik heb de smaak te pakken dus!

M’n nieuwe baan is nu al helemaal geweldig! Analyses, rapporten draaien, cijfertjes opzoeken: tot nu toe is het helemaal mijn ding. Ik begin pas net natuurlijk, maar heb vandaag m’n eerste rapporten zelf gedraaid. Verder wordt de organisatie nog helemaal opgebouwd door een relatief recente acquisitie, dus is erg veel werk, leuk werk, en veel ruimte tot eigen inbreng en verbetering! Ja ik hou ’t voorlopig wel uit daar! :D. Dat ik nu al m’n salarisstrookje binnen heb na 2 dagen werk, helpt ook :P. Tja daar staan ook cijfertjes op he ;). Anyways, heb het dus naar m’n zin!

En m’n laatste tentamencijfers was ook al een pracht van een zes! Even wachten totdat ie officieel online staan, en dan echt m’n Master diploma aan gaan vragen! Hulde!

X
Nefke

4 comments:

Cheeky Monkey said...

Gefeliciteerd en gefeliciteerd! Het is inderdaad geweldig als je ergens op je plek zit dus ik ben helemaal blij voor je :D

Blaidd Drwg said...

What she said! :D
Maar heb je wel nog tijd voor Redkeepposty's? *pruilt*

Nefke said...

@B: vast. Maar ik moet er altijd weer even inkomen als ik een week niet gepost heb. I'll be back soon though. Probeer elke avond m'n fora bij te werken.. en weldra zal daar een redkeeppost standaard bij zitten ;)

Anonymous said...

Interesting to know.