Monday, February 18, 2008

Huizenjacht

Het is begonnen. RJ wilde er misschien nog net iets minder aan dan ik, maar het knaagde al een tijdje in m'n hoofd. Ik logeer hier wel prima, maar heb niet 'echt' een plekje voor mezelf. Gister zaten we echter enthusiast samen te zoeken: naar een 'echt' huis of appartement voor ons tweetjes. Er is heel wat over na te denken en op een rijtje te zetten. Wat we willen hebben we aardig in ons hoofd. 'T liefst in het centrum van Den Bosch omdat we geen auto hebben en bereikbaarheid van 't station een belangrijk issue is. Een plek om buiten te zitten en genoeg keuken zijn ook zeker nodig. Daarnaast moet dat dan ook nog voor een redelijke prijs zijn. Zie je de contradictie? Maar wie zoekt, die vind, dus we gaan het gewoon proberen!

Spannend! I'll keep you posted!

x
Nefke

5 comments:

Juhani said...

Oh, spannend! Willen jullie gaan kopen of huren?
Succes én veel plezier iig ^_^

Blaidd Drwg said...

De contradictie is moeilijk over het hoofd te zien :P
Maar als je niet zoekt naar zulke huisjes, kom je ze natuurlijk helemaal nooit tegen. Heel veel succes ermee!

Nefke said...

@Juhani: kopen, want huren is zeker zo duur als je niet al 4 jaar bij de woningbouw staat ingeschreven (en helaas.. dat staan we niet), al zullen we alle mogelijkheden openhouden natuurlijk. :)

Cheeky Monkey said...

Spannend! Ik moet ook zeggen dat ik geen moment spijt heb gehad voor de keuze van kopen. Je hebt toch wel wat meer vrijheid in aanbod en je weet dat je ook meteen investeert in de toekomst :)

En zo'n tegenstelling is het helemaal niet! Als je al ergens zit heb je juist de vrijheid om kritisch te zijn!

Anonymous said...

Mijn hart sloeg al over, maar gelukkig zoeken jullie nog altijd iets in Den Bosch. :P Het zal inderdaad een hele kluif worden iets passends te vinden, maar ik twijfel niet aan jullie l33t huis-zoek-skillz en gezond verstand, dus dat kan alleen maar goed aflopen, hoe dan ook. ^__^