Tuesday, February 26, 2008

Hobbyloos

Zit ik met mijn collega in de trein elke dag, vraagt hij hoe mijn avond was. Of wat mijn plannen voor m'n avond zijn.
Verder dan 'tv kijken' of 'op internet m'n fora en websites af' kom ik niet. Elke keer.

Op zich is er een verklaring. Natuurlijk. De eerste maand kwam ik altijd doodop thuis van m'n werk. En 'even' op en neer naar Tilburg/Utrecht/Breda of waar dan ook vrienden wonen, dat doe je toch minder snel dan als ze om de hoek zijn.

Maar dat mag toch geen excuus zijn?

Ik heb een hobby nodig!

x
Nefke

6 comments:

Anonymous said...

Moet te vinden zijn toch? Zeker in Den Bosch. Maar ja, ik weet verder niet wat je leuk vindt.

*knufs*

Blaidd Drwg said...

Rpg'en is toch een hobby? :D
Of anders ga je ook conlangen, net als ik. Dan ben je pas echt een übergeek ;)

Nefke said...

nóg nerdier? *bounce bounce*

Blaidd Drwg said...

Ja, nóg! Je houdt het niet voor mogelijk, hè ;)

Cheeky Monkey said...

Ik ken het maar al te goed. Ik denk dat het een fase is die je al snel door maakt als je een intensieve nieuwe baan hebt en verhuist. Het komt vast vanzelf wel weer ^___^

Anonymous said...

RPG, hardlopen (right? :-P), gamen, bordspelletjes spelen, lezen, koken (voor Hip)...en je hebt een vriendje, die slurpen ook tijd. ;-) I'd say you're doing just fine!