Tuesday, August 12, 2008

My Sims

Ik weet niet of ik het ooit heb gehad over mijn adoratie voor Animal Crossing voor de Gamecube. Het is ook totaal het punt van deze blog niet, maar het helpt de lezer misschien enigszins begrijpen hoe blij ik met mijn nieuwste aanwinst ben: My Sims, voor de Wii.

Vanaf het moment dat ik het op GameKings voorbij zag komen wilde ik het hebben, werden m'n ogen alleen maar groot als ik het in een winkel op de plank zag staan. En gisteren was het dan zover. Via marktplaats aangeschaft, want je snapt dat mijn mijn economische inzichten ik geen €30,- voor 't spelletje neer wilde tellen, als het niet strikt noodzakelijk was.

Je bouwt huisjes, je plukt appels van de bomen en daar kun je je zelf gebouwde meubeltjes rood of groen mee verven. Je kunt stenen zoeken en vissen. En je kunt praten met andere Sims: aardig doen, gemeen doen of gewoon random met ze praten, waarna je een opdracht kun krijgen voor een nieuw meubelstuk voor in hun huis.

Je hoeft niet te stressen, niet te schieten, je gaat niet dood: My kind of game!

En omdat RJ na een half uur meekijken al dodelijk verveeld was, spui ik mijn blijheid maar even hier. YAY!

X
Nefke

6 comments:

Anonymous said...

<3 Geweldig

Anonymous said...

Over Animal Crossing gesproken...

http://www.digitalunrestcomic.com/index.php?date=2005-12-08

http://www.digitalunrestcomic.com/index.php?date=2006-01-21

http://www.digitalunrestcomic.com/index.php?date=2006-10-30

Hee, hee. ^__^

Nefke said...

En 't gerucht gaat dat rond de kerst AC voor de Wii uitkomt! ^^

Cheeky Monkey said...

Ik snap het compleet!

Rose said...

ik wil ook ik wil ook ik wil ook!!!! *kijkt met puppy-ogen*

Rose said...

ik wil ook ik wil ook ik wil ook!!!! *kijkt met puppy-ogen*