Monday, November 24, 2008

Sinterklaas @ KS

Jawel, afgelopen zaterdag was het zover: Sinterklaas zou een bezoek brengen op m'n werk! En als feestcommissie lag de organisatie bij ons. Oftewel: ik was op een zaterdag om 07:50 uur s'ochtends op m'n werk. Vreemd om daar alleen te staan, zeker in de eerste sneeuwbui van het weekend.

Ik ben dus afgelopen zaterdag voor het eerst Zwarte Piet geweest.
En oh kindertjes, wat was dat een feest!
Alle kindjes één voor één richting sint
Er waren zelfs cadeautjes voor ieder kind!
Sint had veel informatie in zijn grote boek
De kinderen slikten alles als zoete koek
Jullie schrijfster was daarna helemaal gesloopt
Nadat 'kleine piet' weer tot Nefke was gedoopt
Het zwart komt nu nog steeds uit mijn oren
Maar laat dat Sinterklaas maar niet horen ;)

Of zo. Weer een ervaring rijker. Weer een weekend niet uitgerust ;) Maar hoe gaaf om zoiets weer van dichtbij mee te maken, met allemaal kindjes die zo heilig overtuigd zijn dat ze lief moeten zijn of anders richting Spanje ingepakt worden. Heerlijk!

x
Nefke

2 comments:

Blaidd Drwg said...

Haha, ja ik kan me nog heel goed herinneren hoe stoer en eng ik die pieten altijd vond. Veel kewler dan de sint zelf :P

Anonymous said...

You just like the powerrr! :-P