Monday, January 03, 2005

Januaridrukte

Lieve mensen...

Allereerst wil ik iedereen een geweldig nieuwjaar wensen. Ik heb een heel gezellige jaarwisseling gehad. Het werd uiteindelijk gezellig bij de familie van RJ in voorburg. Het Grote Van Dale spel van de avond was hilarisch, met de oma van RJ die stiekem dingen voorzij (aan RJ alleen natuurlijk!) of per ongeluk dingen verklapte of haar eigen woorden hilarisch spelde. Oma van RJ ik heb gelachen, U bent gezellig!
Hoe onverwacht ook, schrijfster dezes heeft uiteindelijk gewonnen.. Jawel, en dat met mijn understanding van de Nederlandse taal. Ik begrijp het zelf ook niet. (Maar ik mocht er van RJ over opscheppen!)

Verder zijn die dagen rustig verlopen. En nu is het dan Januari 2005. Januari is altijd druk. Ik heb de hele maand tentamens. En daarmee bedoel ik ook de hele maand. Elke week 1. Elke dag dus druk aan het leren en voorbereiden. GEEN kerstvakantie. Nee ik ben niet zielig, wil alleen maar aangeven dat ik misschien minder op internet verschijn deze maand.

X

Nefke


3 comments:

Milamber said...

Dat ken ik dat van die 'geen kerstvakantie'. Bij mij zijn het tentamens en werkstukken en papers die de vakantie verpesten... Ik denk dat dat bij meer studenten zo is, want vandaag was het in de bieb op de UVT heel wat drukker dan ik had verwacht. Veel mensen aan het studeren enz.

Rose said...

knuffels
jij ook alle goeds
hoop je toch deze maand te zien ondanks de drukte...
maar maak je vooral niet moe
dat is eerste prioriteit!!

Anonymous said...

Same here, same here...xie je hopelijk aan het einde van de tunnel ;)

grtz.
Hip