Friday, May 18, 2007

Bijna vakantie!

Yay! Volgende week op dit tijdstip (vrijdagochtend, bijna half elf) ben ik gewoon al halverwege frankrijk! Op een zonnige ochtend op een dakterras.. bedacht ik dat het wel tres gaaf zou zijn om gewoon een weekendje naar het huis van mijn ouders te gaan daar. Gewoon relaxen, niet te veel doen. En wat is nu gezelliger dan dat samen met vrienden te doen?
Nu was ik op het dakterras van Hip a.k.a. Scider, en hij vond het totaal niet erg om aan dit plan mee te werken. Mijn vriendje maakte al gauw een 3e persoon. Gezien de kosten (benzinekosten en eten worden gedeelt door de personen in de auto) wilden we toch graag dit plezier delen met zo veel mogelijk mensen. Maar ja... we hadden dus het pinksterweekend uitgekozen... Iedereen, no kidding, heeft tentamens.. of gaat naar een of ander festival.. iedereen! Nou ja iedereen is een overstatement. Vriend Jop doet ook niet aan tentamens. Dus die springt ook in de auto. Verteld ook nog tussen neus en lippen door dat hij zijn Nintendo Wii meeneemt. Yay! We zijn met 4!

En ik heb er zo´n zin in! Het rijden er naar toe, het boodschappen doen ter plekke (stuff voor op de bbq en veeeeel franse kaasjes, om ´t nog niet te hebben over de Aoli die ik in ga slaan!) en het relaxen aldaar. D&Den in de avond, Wii als ´t regent (of als ´t niet regent) en anders gewoon lekker beetje boekje lezen en aan ´t meer liggen in bikini. Me likes! :D

Feit is wel dat er makkelijk 5 mensen in de auto passen! Mocht je tijd hebben van 24e ´s avonds (we rijden de 25e heel vroeg ´s ochtends weg) tm maandag de 28e, let me know. Nerdiness is een prĂ©, en ´t is fijn als je of meedoet met D&D, of ons er niet tijdens stoort, maar zo moeilijk doen we niet ;). You´re welcome to step on board!

x
Nefke

2 comments:

Milamber said...

Klinkt als een enorm leuk plan! En dat kun je af en toe ook gewoon heel goed gebruiken om tussen je studie of werk door er even helemaal tussenuit te gaan. Groot gelijk! En die 5e persoon komt er vast nog wel bij. :)

Rose said...

klinkt erg goed
maar ik kan die data niet
vond ons uitje in den bosch en tilburg ook wel erg leuk
groetjes