Wednesday, March 19, 2008

De Buit

Yay personeelsverkoop! De buit?

Een roestvrijstalen Senseo (maar moet nog padhouders bij) (winkelwaarde: 189 (nu 149 bij kijkshop.nl)
Een Krups Nespresso apparaat (inclusief 12 cupjes.) (winkelwaarde: 184 (nu 139 bij kijkshop.nl)
Een tweetal horloges
Een 3GB MP3 speler
Een stofzuiger waarvoor stofzakken niet nodig zijn
Een set handfree philips telefoons
Een digitale personenweegschaal
Een zilveren ketting
Een zware snelkookpan
Een blender voor m'n broertje
Een usb hub

Ik kan verklappen dat het goedkoopste 50 cent was en het duurste 25 euro. Jullie mogen raden hoeveel dit grapje mij gekost heeft :P.

Nu alleen nog een groter huis kopen ;)

x
Nefke

4 comments:

Blaidd Drwg said...

55 euro, winnaar mag iets uitzoeken?
^_____^

Nu moet je al dit spul ook nog overhuizen straks. En een plaatsje geven. Dus heb je idd een groter huis nodig, en een hogere hypotheek, en een duurdere inboedelverzekering. Je hebt er echt alleen maar last van.

Aargh, okee. Ik ben gewoon jaloers :P

Nefke said...

De winnaar mag een kopje nespresso of senseo naar keuze komen drinken :D Of ik kook gewoon iets gaafs met m'n nieuwe pan.. mogelijkheden te over!

Maar nee het was wel goedkoop, maar niet zo goedkoop :P

Juhani said...

Wow! Kan ik volgende keer geen lijstje voor je meegeven? ;-)

Anonymous said...

Oeh ik ben jaloers ^__^