Monday, October 06, 2008

Yay!

Ik heb zin...

... in boerenkool met worst (vanavond ^^)
... RJ weer te kunnen knuffelen (woensdagavond pas :-( )
... D&D (morgenavond, kijken of ik me uít de nesten kan werken ;) ).
... eet-dates afspreken (all the time)
... en uitvoeren (elke week minstens 1 staan)
... Sinterklaas! (Go redkeep go!)
... de arrival of onze eettafel en bank (het schijnt volgende week toch echt te gebeuren)
... hockey (afgelopen overwinning smaakt naar meer!)

Dat overschaduwd gelukkig de iets minder fijne dingen die gedaan moeten worden zoals...

... dom vertaalwerk (omdat niet iedereen commentaar in 't engels wil schrijven op mijn cijfers)
... RJ nu niet kunnen knuffelen..
... .... ... en verder kan ik even niets bedenken...

Oh well.. ik heb weer eens zo'n "het leven is goed"- bui :D.

*strooit happy vibes*

x
Nefke

2 comments:

Blaidd Drwg said...

Boerenkool met worst. Meer heeft een mens niet nodig, toch? :P

(nou ja...)

En yay voor Roodkiep!

Anonymous said...

Ze strooit happy vibes als pepernoten! ^^