Wednesday, December 24, 2008

Huzzay!

Wat een feest om jarig te zijn! En niet vanwege alle cadeaus (die voornamelijk bestonden uit Wijn, Monthy Python Fluxx, onderborden, een gereedschapskist, een bijdrage aan de lamp boven de eettafel (van mijn ouders), en het cadeau van vriendjelief waarvan ik wel weet wat 't is maar wat nog op het postkantoor ligt en pas na de kerst opgehaald kan worden...) maar voornamelijk door alle lieve mensen die het met mij geviert hebben.

Zaterdagavond kaasfondue met onze beste vrienden - wéér werden alle oude verhalen van stal gehaald, wéér was er champagne vanwege de gelegenheid, wéér was het oergezellig en konden ook de mensen die elkaar nog niet kenden prima met elkaar lachen

Zondag de familie over de vloer - ouders, broertje, aanhang, 'schoonouders', broertje en zusjes van Rj en aanhang, we waren voor het eerst bijna compleet.. bijna, want één broertje van mij was er niet. Maar dus voor het eerst dat ook alle ouders en broertjes en zusjes in één ruimte waren. En het was gezellig. Ik heb het in dat opzicht helemaal getroffen met de 'schoonfamilie'. Niets geen horror verhalen, het was gezellig!

Én ik heb zondag voor het eerst in mijn leven zelf tomatensoep gemaakt (nog nooit zoveel tomaten gekocht in één keer) en hij was ultra-lekker. Binnenkort op mijn kookschrift!

Maandag, de echte dag, felicitaties op het werk én bossche bollen getrakteerd, want je kunt niet anders als je zo hard roept dat je er tegenover woont. Maar gezelligheid alom. 's Avonds bezoek van een oom en tante die 't huis nog niet gezien hadden maar wat toch wel weer erg gezellig was. Ik blijf trots op ons huisje!

En gisteren nog gebeld worden door RJ's oma, gekwebbel alom maar altijd goed! Gezellige oma's zijn tof!

En yay voor alle lieve berichtjes van iedereen!

Damn.. en nu ben ik de magical 25... iedereen hier op 't werk vind 't 'zo'n mooie leeftijd' en 'zou weer terug willen naar die tijd'. Ik ben benieuwd! Op naar 't komende jaar!

x
Nefke

No comments: