Wednesday, December 31, 2008

Vuurwerk

Op zich ben ik helemaal niet bang aangelegd. Na ja, als we mijn bijna opgeloste telefoonangst, of de angst om controle te verliezen even vergeten ;). Ik ski rustig van een berg af die achteraf erg stijl blijkt te zijn, en ik ga in de 'engste' achtbanen.

Vuurwerk daarentegen, is denk ik wel één van de dingen waar ik eigenlijk een beetje bang voor ben. Ik hou niet van onverwachtte knallen. En met vuurwerk weet je meestal niet wanneer én waar. Als men een rotje weggooit zie je in het donker niet waar ie blijft, en wanneer hij knalt. Duizend (of meer) klappers daarentegen maken me niet uit, want die zijn redelijk voorspelbaar. Doe mij maar siervuurwerk. Wat ik vanachter een raam kan bekijken...

Na ja de plannen voor vanavond zijn als vanouds: spelletje spelen, cabaret kijken op tv, om 12 uur kussen en de champagne open. En daarna waarschijnlijk even de stad in, want ja we wonen er toch.. maar ik denk dat ik Rj's hand fijnknijp als ik naast 'm loopt.

Goed uiteinde iedereen en alle goeds voor 2009! :D

x
Nefke

No comments: