Sunday, April 19, 2009

Conditie - part two

Of mijn hardloop-initiatieven nog niet genoeg waren, kwam er donderdag ook nog een aanbod van een Wii-fit die bijna niet te weigeren was (als in: bevalt hij niet, dan kunnen we 'm makkelijk binnen een dag met winst op marktplaats verkopen).

Nou heb ik er net voor 't eerst mee zitten spelen, en het is serieus wel lachen eigenlijk! De balans-spelletjes zijn lastig, want balans heb ik kennelijk niet. Maar je kunt ook spier- work-outs, aerobics oefeningen en yoga oefeningen doen. Aan die laatste heb ik me nog niet gewaagd, voor de spieroefeningen moedigd een knappe sportleraar je aan zoals het hoort, en aerobics is toch nog wel het meest mijn ding.. en daarbij kun je ook joggen! Langste rondje wat ik tot nu toe heb vrij gelopen duurt tien minuten.. joggen op de plek... maar het is wel goed voor je conditie!

En aan het eind kun je meteen laten berekenen hoeveel grammen je weer kwijt bent, altijd goed voor de motivatie ;)

Met die conditie komt het dus wel goed!

x
Nefke

No comments: