Thursday, April 16, 2009

Nefke ga nou eens wat aan die conditie doen!

Ik heb bedacht.. dat als ik het op mijn blog zet.. ik misschien toch echt maar eens moet gaan hardlopen... Mogen jullie me allemaal motiveren en aanmoedigen! De eerste route van 4,9 km is al uitgezocht, inclusief eventuele shortcuts voor als mijn conditie nog niet toereikend is.. (Maar mijn basisconditie staat me meestal toe om ong. 4km te doen). En een schitterende route naar de Vuchtse heide en terug van 12,13 km als doelstelling om te bereiken.

Met special thanks to Hip!

Go Nefke Go!


;)

Nefke

ps duim voor me dat het droog blijft.. want ik ben natuurlijk wel een mooi-weer-loper :P

2 comments:

Anonymous said...

Go you!

Blaidd Drwg said...

Ik sta in gedachte langs de kant om je aan te moedigen :)

Go, Nefke, go!