Thursday, April 02, 2009

Lijstje #... +1

Omdat lijstjes gejat dienen te worden, opdat het geen eenzaam lijstje wordt…

A
Available: al 5 jaar niet meer
Age: 25
Annoyance: Mensen die geen rekening houden met anderen. Mijn slaapbehoefte.
Allergic: graspollen, boompollen, onkruidpollen, veel fruitsoorten vanwege die pollen, huismijt, katten
Animal: ik wil een goudvis!
Actor: Johnny Depp

B
- Beer: Altijd. Zeker op zondagen. Jupiler, Grolsch, Witte trapist.
- Birthday/Birthplace: 22 December, Udenhout
- Best Friends: Moet ik hier nu namen gaan noemen? Te moeilijk. De vrienden in kwestie weten het wel.
- Body Part on preferred sex: Benen! :rolleyes:
- Best feeling in the world: Verliefde vlinders in je buik.
- Blind or Deaf: Toch maar doof. Ik kan best tegen stilte maar wil veels te graag dingen zien.
- Best weather: Zonnetje, briesje, zo rond de 20 graden
- Been in Love: As we speak
- Been on stage?: Telt de groep-8 musical?! Ik was kei-goed! Uhuh!
- Believe in yourself?: Ja.
- Believe in life on other planets: Stiekem is er elders gewoon nog zo’n planeet als de onze. Met mensen of mens-achtigen die zich precies hetzelfde afvragen.
- Believe in miracles: Nee
- Believe in Magic: Nee
- Believe in God: Op mijn manier
- Believe in Satan: Nee
- Believe in Santa: As Juhani said: SANTA MOET DOOD! Lang leve Sinterklaas.
- Believe in Ghosts/spirits: Nee
- Believe in Evolution: Zeker

C
- Car: Een oude groene Mini met Engelse vlag op ’t dak.
- Cake or pie: Oeh het is weer de tijd voor zelfgemaakte yoghurttaarten!
- Countries to visit: om naar terug te keren: Ierland en Zweden, prachtig! Wish-list om ooit eens te zien: Griekenland, Lapland, China

D
- Day or Night: Dag
- Dream vehicle: Zie “car”.
- Danced: Met de juiste muziek..
- Dance in the rain?: Ja
- Dance in the middle of the street?: Carnaval FTW!
- Do the splits?: als keeper met hockey maak je soms gekke sprongen…

E
- Eggs: Op alle manieren
- Eyes: blauw
- Everyone has: a motive
-Ever failed a class?: Frans, op de uni.

F
- First crush: Hanson!
- Full name: Het begint met een P en eindigt met een n.
- First thoughts waking up: Nu al… hey de zon schijnt!
- Food: fav op dit moment: Andijviesalade

G
- Greatest Fear: stikken in een hazelnoot
- Giver or taker: giver…. Mine mine mine?
- Goals: huisje heb ik, boompje komt zaterdag.. dan nog ’t beestje.. en trouwen.. en kindjes.. maar das voor later ;)
- Gum: op zak
- Get along with your parents?: heel erg zelfs
- Good luck charms: Niet nodig

H
- Hair Color: donkerblond met grijs
- Height: 1.60m
- Happy: Volmondig: JA
- Holidays: Sinterklaas en Carnaval FTW
- How do you want to die: over 80 jaar, in m’n slaap.
- Health freak?: Als je ’t de Americanen vraagt bij wie ik op m’n 17e was: ja. Maar naar onze standards: nee
- Hate: Achterbaksheid en geroddel. Zeg ’t dan ten minste ook recht in iemands gezicht!

I
- Ice Cream: doe mij maar Hertog’s chocoladeijs of koffieijs
- Instrument: Piano

J
- Jewelry: kettinkjes!
- Job: Ass. Business Controller, Excel expert ;)

K
- Kids: over een paar jaar, graag!
- Kickboxing or karate: Geen van tweeën.
- Keep a journal?: deze blog en een schriftelijke voor de echte drama’s.

L
- Longest Car Ride: Heel Utah door… en van R’dam naar Salou :rolleyes:
- Love: RJ
- Letter: P
- Laughed so hard you cried: Samen met Roos, op een hockeyzondag, iets over onzichtbare Rick
- Love at first sight: nee, love at first conversation

M
- Milk flavor: uhuh: Chocolademelk. Anders gewoon niet, melk is vies
- Movie: Wall-E
- Mooned anyone?: Nee
- Marriage: alles op z’n tijd
- Motion sickness: Alleen op kronkelende bergweggetjes als mijn vader rijdt. Of als er pepermunt in de auto gegeten wordt.

N
- Number of Siblings: twee
- Number of Piercings: één gaatje in elk oor
- Numbers: 22

O
- Overused Phrases: “daar word je eng van”
- One wish: dat mijn happiness voort mag duren
- One phobia: dezelfde vragen te moeten beantwoorden

P
- Place you'd like to live: Den Bosch! Anders… richting Den Haag. Nooit meer R’dam!
- Pepsi/Coke: Coke.

Q
- Quail: birdy
- Questionnaires: nutteloos, dus leuk :P

R
- Reason to cry: Als iets heel grappig is. Of heel verdrietig.
- Reality T.V.: De Pfaffs! Live belgenhumor!
- Radio Stations: Ik ben momenteel radio-loos.
- Roll your tongue in a circle?: In dat opzicht ben ik absoluut niet flexibel. Ik kan ‘m uitsteken, als je wilt?

S
- Song: Mmmbop. Of “Brabant” van ons Guus natuurlijk!
- Shoe size:37
- Sushi: Heerlijk
- Skipped school: Tja als je de keus hebt tussen college of Ollen…
- Slept outside: Camping rules!
- Seen a dead body?: Nee.
- Smoked?: Ooit een jointje. En waterpijp.
- Skinny dipped?: Nee, maar als ik ooit aan een verlaten meertje campeer weet ik wat ik ga doen!
- Shower daily?: Als ik tijd heb/neem.
- Sing well?: “Ik zing zoals ik praat”
- In the shower?: juist dan
- Swear?: neuh
- Stuffed Animals?: Ik heb RJ altijd naast me. Ook als hij weg is..
- Strawberries/Blueberries: Strawberries.
- Scientists need to invent: Teleport mechanisme. Wat nou OV, wat nou dure auto’s. Wat nou tijdsverlies!

T
- Time for bed: 11-ish
- Thunderstorms: Loud and cracking
- Touch your tongue to your nose?: zie de vorige tong-vraag.

U
- Unpredictable: Ik? Als je het het minst verwacht…
- Under the influence?: van mijn geweten
- Understanding?: uhuh…

V
- Vegetable you hate: geen, nee echt niet.
- Vegetable you love: Alle groenten zijn lekker!
- Vacation spot: Zweden! Frankrijk! Oostenrijk! Italie!

W
- Weakness: Slaapbehoefte.
- When you grow up: Later, als ik groot ben, trouw ik een rijke vent… Ja Rj is op de hoogte :P
- Which one of your friends acts the most like you: Ik denk Roos. Of Xander. Of RJ.
- Who makes you laugh the most: De ik-ben-vrolijk-lach  RJ. De ik-plas-in-m’n-broek-van-het-lachen-lach  Roos.
- Worst feeling: Sadness
- Wanted to be a model?: haha met mijn lengte zeker?
- Where do we go when we die: naar niets. Wat niet uit maakt, want dat lijkt voor jou dan maar 1 seconde te duren. Net zoals als je flauw valt.
- Worst weather: Miezer regen. Dat is zo net-niet.
- Walk with a book on your head?: Probeer ik eigenlijk nooit.

X
- X-Rays: van m’n arm toen ik 3 was, verder niet denk ik.

Y
- Year it is now: 2009
- Yellow: Paasig!

Z
- Zoo animal: Okapi’s!
- Zodiac sign: Steenbok.

No comments: