Friday, December 10, 2004

Birthday party!

Helemaal in het begin was er een post van mij over oud worden.. Ik ben bijna weer een jaartje ouder, en morgen gaat dat heugelijke feit gevierd worden! Samen met Hanneke en Ymke, wie anders, geef ik een (hopelijk) geweldig leuk feestje bij Hanneke thuis, en iedereen is welkom! (bijna iedereen… maar ik neem aan dat die ene deze blog niet leest).

Verjaardagsfeestjes zijn bij mij altijd gezellig geweest. Vroeger ging ik altijd met mijn vriendjes en vriendinnetjes koekjes bakken! Altijd gezellig, en iedereen had dan ook nog iets om mee naar huis te nemen. Één keer heb ik met Theo, m’n broertje die de dag na mij jarig is, een kinderfeestje gegeven, en toen kwam er een heuse goochelaar op bezoek! Ook altijd plezier gegarandeerd!

Op de middelbare school waren het eerst nog de slaapfeestjes. Eerst aan het eind van de middag met z’n allen naar de film, dan eten bij een welbekende fastfoodketen en de rest van de avond en nacht thuis, met heel veel video’s doorbrengen.

In de vijfde en zesde klas hadden we dat hele slaapfeestjes gebeuren wel gezien, en ook mijn eerste twee studiejaren was het niet anders. Het ging toen vooral om gezellig bij elkaar zijn en bijkletsen. Dus onder het genot van een lekker etentje ofwel zelfgemaakt ofwel in een leuk restaurantje, hadden mijn vrienden en ik dan ook alle plezier van de wereld.

En morgen? Morgen dus lekker een studentikoos feest met veel drank (maar niet voor mij), leuke muziek verzorgt door DJ Theo (jawel, mijn broertje) en ik hoop verschrikkelijk veel gezellige mensen. Ik heb er al super zin in en kijk er al helemaal naar uit! Ik ben voor het eerst deze week wakker vandaag en dus kan ik eigenlijk niet wachten! Nog 1 nachtje slapen…. En dan nog een elftal nachtjes totdat ik echt 21 ben…

X
Bijna jarig Nefke

4 comments:

Rose said...

knuffel, ja, verjaardagen zijn altijd leuk!
groetjes en zo...woei!

Anonymous said...

Het is woei wat ik hierop zeg :)

grtz.
Hip

Milamber said...

Verjaardagsfeesten met vrienden zijn altijd de leukste! Familie-verjaardagsfeesten zijn van een geheel andere orde. (tenminste, bij ons dan...)

Nefke said...

Wow guys het was een geweldig feestje! Thanks iedereen die er was!
x
Nefke