Tuesday, December 14, 2004

Blij als een kind

Ik ben zo verwent als wat. Spoiled rotten.

Eerst was S. Klaas echt helemaal geweldig. Twee persoonsdekbed met overtrek, cd’s (Seal, kinderen voor kinderen en eftelingmuziekjes!), veel fantasy boeken (van Hobb, Carey en Jordan) een keukenweegschaal, kaarsjes, douchegel, de DVD van Grease, en natuurlijk chocoladeletters. Daarna mijn grote verjaardagsfeest. DVD van Amelie, geweldige voorraadbussen, cadeaubonnen, een kerstman, tictacs, een cd (Lion king de musical), twee flessen drank, een knoflookpers… het is bijna niet op te noemen allemaal en ik vergeet vast nog een heel aantal dingen, maar voorop staat dat ik er allemaal helemaal blij mee ben!

En dan vandaag als ultieme geweldigheid de collecter’s gift set van Return of the King!! Hij is binnen! En het kwijlgehalte is extreem hoog!

Ik ben helemaal blij. En dan te bedenken dat ik nog niet eens jarig ben geweest! Ik ben helemaal blij :D

M’n verjaardagsfeest was dus ook helemaal geweldig. Iedereen die er was hartstikke bedankt, ik heb me prima vermaakt. Leuke mensen, erg gezellig, helemaal toffe cadeautjes dus, en ik hoop dat jullie tevreden waren met de manier waarop ik mijn aandacht tussen iedereen heb verdeeld haha! Nu komend weekend heel de familie op bezoek want samen met mijn broertje heb ik hen uitgenodigd bij mijn ouders thuis. En de woensdag daarop ben ik dan echt jarig, en dan komt Sandra op bezoek, na lange tijd in Engeland gebivakkeerd te hebben! Ik kijk ook al erg uit naar dat weerzien!

Ik ben blij, en dat mocht wel even gezegd worden :-), zeker aangezien ik tussen nu en eind januari nog een aantal stukjes verwacht waar ook zeker m’n tentamenstress weer een rol in zal spelen. Mensen, ik hou van jullie!

X
Nefke

PS ik zie net op blackboard dat ik m'n Italiaans gehaald heb! Ik had gewoon een 7 voor m'n tentamen! Ik haal nooit 7ns! Geweldig! Met m'n mondeling samen heb ik dus gewoon een 6,5 voor Italiaans! Ik ben helemaal happy :D

2 comments:

Milamber said...

Ten eerste ben ik hartstikke blij voor je dat je je italiaans gehaald hebt! Ten tweede ben je inderdaad 'spoiled rotten' (net zoals ik met Sinterklaas). Ten derde wacht ik nog altijd op m'n RotK DVD-box, dus ben ik ontzettend jaloers op je. :(

Anonymous said...

Xal eens kijken wat ik kan doen om mijn afwezigheid te compenseren...:P

succes met de aankomende stress en geniet van je verjaardag zolang het nog kan ;)

grtz.
H.