Monday, June 09, 2008

Efteling

Helaas snapt niet iedereen de kinderlijke blijheid die over me heenkomt zodra ik de Efteling binnenstap. Gelukkig snappen sommige mensen dat wel. Die mogen dan ook ten alle tijden mij uitnodigen mee te gaan! Als er geen andere verplichtingen in de weg zitten, heb je aan mij een goeie Efteling-ganger :D.

- Ik ga namelijk overal in
- Plattegrond overbodig: ik ken het park uit m'n hoofd
- Ik ga er altijd voor om het natst te worden in de pirana, dus daar hoef je je zelf geen zorgen over te maken.

Maar pas op!
- Ik zing of neurie alle liedjes mee
- Ik ben van het doorlopen en alle attracties minstens één keer bezoeken.
- Poffertjes eten kun je thuis ook.
- Lunchen is sowieso een prima bezigheid voor in de wachtrijen.
- Uitrusten kan ook prima in de fata, bootjes (tijdens lunchtijd) of in andere langere attracties
- Ik neem ook altijd een grote voorraad broodjes kaas van thuis mee
- Smarties kunnen niet ontbreken!

Oh well, ben gister geweest, werd er kinderlijk blij van, en heb Rj opgedragen snel meer kaartjes via z'n werk te bestellen (want goedkoper) :D.

x
Nefke

1 comment:

Blaidd Drwg said...

Ah! de Efteling ^____^
Ik ga binnenkort, als het niet alte warm is, ook nog eens met een mattie van me.
Heb er nu al zin in :D