Wednesday, June 25, 2008

Zweden here I come!

Had ik al verteld dat ik naar Zweden ga?

Ever since mijn trip aldaar van welgeteld 1 dag omdat ik voor mijn afstudeerscriptie even met iemand moest gaan praten, ben ik denk ik een beetje verliefd op het land. Als je naar Stockholm vliegt kom je over dit schitterende land met zijn miljoenen meren. Vanuit de lucht een schitterend gezicht. En nu ga ik dus echt! Voor een hele week!

Mijn vriendinnetje Roos had namelijk op haar werk tickets gewonnen, voor ergens binnen Europa. Al gauw hadden we een paar mogelijke bestemmingen, maar omdat Hapimag ook in zweden vertoefd, en wij daar relatief gratis kunnen overnachten, was de keus snel gemaakt. Gelukkig kon ik nog vrij krijgen, mijn laatste vrije dagen omdat ik in September twee weken vrij heb om te verhuizen. We zitten in een resort in de middle of nowhere. Dus er zullen trips met de (gehuurde) auto gemaakt worden naar verschillende grote steden (Gotherburg de eerste omdat we daar vroeg aankomen en we toch pas laat 't appartement in kunnen) maar ook fietstochten of kanotochten zullen gemaakt worden door het prachtige landschap. Ik heb er zo'n zin in!

ter afsluiting hebben we ook nog twee nachten een hotel in Stockholm, want daar moest ik simpelweg naar terug. Onder andere voor de fantastische, mega, fantasy boekwinkel die zich daar bevind. Mijn queste om de hobbit op z'n zweeds te bemachtigen is nog altijd niet voltooid.

Mooie foto's zullen volgen! Ik ben zelf erg benieuwd! Ik vlieg zaterdag (na twee uur te hebben kunnen slapen die nacht) ontzettend vroeg, en we komen zondag de 6e terug.

Laterrr!

x
Nefke

2 comments:

Juhani said...

Heeeeeeel erg veel plezier!!! Zweden lijkt me een enorm mooi land. Ben benieuwd naar je verhalen, maar maak het niet te mooi, jaloezie ligt op de loer ;-)
*Knuffs*

Anonymous said...

Veel plezier! Zweden wil ik ook nog wel eens naartoe..