Friday, June 27, 2008

Voetbalpoule-strijd!

Hier op 't werk over de voetbalpoule waarvan net de tussenstand is doorgestuurd (en ik sta nog altijd op een prijzenplek!)

M: Bij de afdeling F+C zitten de kneuzen. De zgn. voetbalkenners zitten er helemaal naast. Zou de stand per afdeling genoteerd staan, staan jullie STIJF onderaan. Paula redt jullie gelukkig nog !

Reacties ==>
O:
Beste M,
In die tijd dat jij een mail maakt had je ook een aantal facturen kunnen aftekenen zodat finance niet zoveel gezeik krijgt van jou laksheid

G:
He M,
Als JIJ verstand van voetbal had, dan was je niet voor Feyenoord.
In de Kuip wordt over het algemeen maar 1 x per jaar gevoetbald, en dat is als die club uit Amsterdam er is.


En dat allemaal over de mail op de vroege vrijdagochtend.. nee ik hou me maar afzijdig... :D

2 comments:

Rose said...

als de kuip maar 1 x in het jaar gebruikt wordt waarom staat er dan elk weekend zoveel ME daar? vakantie te vieren?
zelf te voetballen?
mij in de gaten te houden???

*zucht* *ontspan* zou jij ook moeten doen :p

Nefke said...

? Please note dat dit gewoon email-geintjes zijn!

En ik ben uiteindelijk 5e (is prijzenplek!) geworden in de poule! Hoezee!

x
Nefke