Saturday, June 07, 2008

Hyves

Zoveel te vertellen, zo weinig inspiratie voor een blog...

Als ik echt alle sites op internet weer af ben gegaan die ik af wilde gaan, als ik dus eigenlijk niets meer te doen heb maar ik kan geen afscheid nemen van het wereld wijde web (ik ben verder niet verslaafd hoor), dan ben ik de laatste tijd steeds meer klasgenoten van de basisschool aan het terugzoeken via hyves. Zo leuk om te zien wat ze tegenwoordig doen, en hoe ze eruit zien.

Verder snap ik hyves niet hoor. Ik bedoel: dan krijg je een mailtje om te vertellen dat je gekrabbeld bent... mail dan direct! Ten eerste wel zo efficient, ten tweede kan ik dan veel meer vertellen dan dat ik op een hyve zal plaatsen. En als je echt voor de gezelligheid me probeert te bereiken: bel me! Heb je ook nog eens meteen antwoord.

x
Nefke

1 comment:

Juhani said...

Hyves is ook echt totaal niet mijn ding...