Tuesday, September 02, 2008

Een niet zo gewoon weekend...

We hebben ons appartement :D

En het is mooi en prachtig en geweldig!

En OMG wat heb ik zin om over twee weken te kunnen zeggen dat we er in zitten! Dat er misschien wat kleine dingetjes nog moeten gebeuren, maar dat het grote kluswerk is gedaan...

... want bah daar heb ik geen zin in! ;)

Maar had ik al gezegd dat ons appartement mooi en prachtig is?! Jahoeeeeeeeeeeeee!

Nu eerst nog even 4 dagen werken en 's avonds alles prepareren zodat we zaterdag aan de slag kunnen!

x
Nefke

ps de hoogtepunten van mijn weekend:
- In blijdorp veel kleine nieuwe jonge beestjes zien!
- Mijn moeders blijheid over haar verjaardadscadeau
- Mijn vaders gezicht toen hij vernam dat Willem II van Ajax gewonnen heeft :D
- Een enorme sleutelbos (gister ging het weekend gewoon door) van ons nieuwe appartement!

pps: de mindere punten van mijn weekend
- De mug die mij zaterdagnacht geprikt heeft
- niet één keer, maar ontelbaar keer
- De notaris op maandag, wát een boredom!

No comments: