Wednesday, October 10, 2007

Happy

Wat is het toch heerlijk om nieuwe dingen te leren!
Heerlijk om kennis te kunnen delen!
Heerlijk als je tot de kern van een probleem kan komen!
Heerlijk om jouw input gewaardeerd te zien worden!

x
Nefke

Ps: en kaas-mosterd tosti´s zijn ook nog steeds heerlijk!
pps en omdat ik er zin in had: weer eens een lijstje van Juhani geleend, zodat jullie weer loze facts over mij te weten komen.

[[* STUPID RANDOM Q'S*]]
What brand is your computer?: Geen idee. Maar op m´n werk zit ik voor een HP pc en een IBM scherm.
Do you keep your fingernails clean?: Als ik nagels heb probeer ik het met al m´n ziel en zaligheid.
Done anything illegal?: Ehhhh *kijkt lief en onschuldig*
Do you surf?: Op het internet. En ja ik heb ´t ook wel eens op ´t water geprobeerd. Vet gaaf! Maar ik ben er (nog) niet goed in.
Know anyone with athsma?: Ja
Do you like anchovies?: zolang ´t ergens in zit, lekker! Maar anders blijven ´t maar zoute hapjes.
How many things do you have bookmarked?: Thuis: veel. Maar omdat ik moeilijk Redkeep en Skwuig e.d. op m´n werk kan bookmarken, onthou ik ook veel url´s ;)
Do you have any great grandparents alive?: nee
What is your favorite bird?: Chicken!
What was your last dream about?: Volgens mij was ik door de geheime gangen van Redkeep aan het rennen...
Do you like roasted marshmallows?: Bah, veels te zoet!
Ever sang the entire song of 99 bottles of beer on the wall?: ik zing altijd de champignonnetjes variant!
Your fav magazine?: de Allerhande, ´t is dan ook wel één van de weinige die ik lees.
Do you wear glittery , satiny, or matte finish lipstick?: nope
Do you wear perfume or cologne?: ehh.. deo
Are you a junk food eater? If so, what??: Soms. En verschilt.
Fav brand of clothes?: Bij Esprit kan ik altijd wel slagen..
Do you have facial hair?: Wenkbrauwen, wimpers... ;-) (ja ik ook!)
How many myspace friends to you have?: nvt, wel veel op hyves geloof ik :O
Do you use umbrellas?: Indien nodig en available
Do you use profanity?: Niet met opzet
What's the first thing that comes to mind when I say... sing?: de douche
Have you ever bought yourself a brand new car?: Volgens mij heb ik wel eens zelf een lego autootje gekocht ja
A fav OLD song of yours is....: Mmmbop!
Do you like the book or movie of Romeo and Juliette?: Beide
Do you have dimples?: Ja *smiles*
Can you drive a manual car?: Ja! I am THAT good!
Can you name all 50 states?: Dat wil ik best proberen, geen idee hoe ver ik kom.
Would you like to be "the bachelorette" on the show?: Nee bedankt. Ik heb al een bachelor diploma...
Do you prefer to use black or blue ink?: blauw
Who is our fav band?: Hanson! Of ehh momenteel? Ehh Guuske Meeuwis! Als die niet telt.. dan weet ik ´t niet.
How many Bob's do you know?: Bob de eenhoorn/eend, de BOB die rijdt na ´t stappen... that´s it.
What is your middle name?: Ik heb 4 namen, dus geen middelste :P
Chocolate chip, snickerdoodle, peanut butter or oreo cookie?: Oreooooooooooooo
Do you dunk your cookies in milk?: Nee, melk is smerig
Have you ever been a cashier?: bij de Efteling in een winkeltje
The fastes you've ever driven was....: 150.. toen ik even niet oplette of zo..
Are you into the Harry Potter books or movies?: NEE
Ever changed a baby's diaper?: Ja
Been in the military?: Nee.
Do you wear a bikini (or speedo)?: Bikini, maar ik heb ook een speedo badpak ergens liggen...

5 comments:

Anonymous said...

Je bent Bobb de kok vergeten, al telt ie natuurlijk niet helemaal...en oh my god! Dromen! O__O

Problem solven is fun, als het lukt. :D

Blaidd Drwg said...

Goed bezig jij :D

Maareh, gaat je RedKeepdinges niet heel ver als je er van gaat dromen? Nouja, zolang het geen avontuurtjes met Tyrion betreft, valt het misschien nog wel mee ;)

Nefke said...

O__O B, I AM SHOCKED!

Nee zulke zieke gedachtes komen er niet in. Volgens mij was mijn eigen BF vorige keer gewoon aanwezig in de droom, dan heb ik aan Tyrion geen boodschap! :P

Anonymous said...

Helemaal mee eens ^_^
Het is gewoon heerlijk als alles lukt enzo ^_^
En ik ben even te lui om je lijstje te lezen, dus daar ga ik even niet op in :p
*knuffie*

Cheeky Monkey said...

Goede droom :P

In Nederland is Bob gewoon niet zo'n heel goede naam, denk ik :P Maar blij zijn is goed!