Monday, October 15, 2007

Tijd

Tijd is een mooi woord. Zoiets wat je op kan schrijven, terwijl je het eigenlijk niet hebt. Iets wat soms heel langzaam gaat, en het volgende moment vraag je waar de tijd gebleven is.

Oftewel ik heb het druk, dus bij deze uit ik even de duistere gedachte dat ik vanaf NU (ok, nadat deze blog is getypt) minder aan het webben en soggen ga, en meer aan het werk. Deadlines zijn namelijk tijdsgebonden. Wat zoveel betekend dat je soms nog maanden hebt, en dan moet opeens iets in een week afzijn. Of nou ja, eind oktober. Maar volgende week ben ik op vakantie ^^. Daar heb ik super zin in! Maar voor nu dus even geen tijd voor een blogupdate over mijn gave afstudeerfeestje, waardoor ik nu een buddha met sombrero heb. Dat komt later nog wel eens. Of niet. Even niet zoveel tijd voor Redkeep, helaas, als ik zou willen. En na mijn rondje ´s ochtends langs Skwuig en Krosmo, moet dat ook een tijdje zonder mij doen. Tot de lunchpauze at least.

Nu.. tijd voor koffie! Ga boven maar halen dan, als hier ´t apparaat nog altijd kapot is.. kost weer extra tijd.. damn.. ;)

x
Nefke

ps. Lees dit als: YAY mijn werk word steeds leuker, de excell sheets behoeven steeds moeilijkere formules, bevatten steeds meer cijfertjes, en ik word ik gewoon BLIJ van! YAY!

5 comments:

Cheeky Monkey said...

Nerd :P

Maar yay voor jou!

Anonymous said...

Wat een filosofisch begin van je post zeg :p
Maar ik snap je gevoel wel ;)

En *woei* koffie en yayness op werk ^_^

*knuffie*

Rose said...

waar is de tijd gebleven
waar gaat de tijd naar toe
ik hoef nog maar even
maar ik ben zo moe

knuffel...het komt wel goed met jou

Blaidd Drwg said...

Ja, nerd die je bent ;)
Maar ik ben blij voor je dat het zo goed bevalt. Eigenlijk hetzelfde verhaal als ik, denk ik zo :D

En gefeliciteerd met je sombrero! Van wie zou je die toch hebben?

Anonymous said...

Het had iedereen kunnen zijn!
*kijkt shifty*