Monday, October 01, 2007

Beestenboerderij


Animal farm was echt geweldig! Geen mensen in pakken, geen mannen met maskers, maar een onemanshow, waarbij meneer Gary Shelford geheel op zijn eigen manier Boxer, Clover, Mollie, Napoleon en de rest een gezicht liet krijgen door middel van eigen bewegingen en eigen stemmen voor ieder beest.

Het verhaal werd bijna letterlijk gevolgd. Easy for me to say, omdat ik het vrijdag nog aan het lezen ben geweest en bijna uit had voordat ik naar ´t theater ging. Maar het was echt prachtig gedaan. Boxer was een held, Ben was fantastisch, Napoleon was fascinerend, Mollie hilarisch overdreven en Squealer was een gladjakker 1e klas! Ik zal verder niet in detail treden over het verhaal zelf. Ik neem aan dat men ´t of al gelezen heeft, en anders zijn ´t maar 100 pagina´s die zeker de moeite waard zijn! Het verhaal erachter zou ik zo nog een pagina over vol kunnen schrijven, maar dat zal ik jullie nu besparen :).

Theater zou ik echt vaker moeten doen. Zeker dit soort kleinere producties zijn echt niet zo duur, maar je bent wel écht even een avondje uit.

x
Nefke

3 comments:

Anonymous said...

Het boek is idd heel leuk ^_^
En theater ook *huppel*

Rose said...

JALOERS! ik zie groen van jaloersie (of van de spinazie die ik aan het eten ben)
jeetje, wat zijn zulke producties toch heerlijk!
knuffel

Blaidd Drwg said...

Ziet er erg leuk uit. Ga het boek toch ook maar eens lezen. Ik vond 1984 iig geweldig :)