Sunday, November 21, 2004

Murphy’s law

Soms zit ‘t mee, soms zit ‘t tegen

Je hebt van die dagen… Neem nou gister/vandaag. Het begon allemaal geweldig. Fijn wakker worden naast een lieve jongen, ontbijtje op bed en een uur of twee eens opstaan. Beetje gelezen, beetje geslapen, Catan gespeeld op m’n pc en heerlijk gegeten .

Maar toen.. de ommekeer! ‘S avonds fietste ik vrolijk richting vergadering toen ik opeens de fiets niet meer vooruit kreeg: ketting eraf. Gelukkig vlakbij m’n oma. Fiets daar achterom gezet, en de bus gepakt. Twintig minuten te laat kwam ik aan op het Piusplein. De andere bestuursgenoten waren er al lang. Behalve Roel. Roel was ziek. Dus mocht iemand anders notuleren. Fijn. Kon er ook nog wel bij dus dat deed ik wel. Vervolgens om tien uur weer naar huis. Met de bus natuurlijk. Half uur later thuis. Stroom eraf. Niet overal, maar net waar je ’t nodig hebt. Dus keuken (help m’n vriezer!), de wc en badkamer (die dan echt wel donker zijn). Ook internet en tv kabel lagen eraf. Heel cosy gedouched bij kaarslicht, en vervolgens maar gaan slapen, want ik was echt vreselijk moe.
Vanochtend kwart over acht al de wekker. Slecht geslapen. Toen: hockey! Fijn! Maar niet heus. Na naar de hockey gelopen te zijn en een kwartier gewacht te hebben totdat iedereen er was, werden we gebeld met de mededeling dat de wedstrijd niet doorging. Bummer! Weer op huis aan dan maar. In bed gekropen, niet kunnen slapen, er maar weer uit, notulen getikt, koffie gedronken en daarna werd RJ ook gebeld dat zijn wedstrijd niet doorging. De wet van Murphy… als er één ding verkeerd gaat.. gaat alles verkeerd!

Maar gelukkig zijn er toch altijd leuke vooruitzichten! Positief blijven! De notulen zijn af, Rj is een lekker eitje aan het bakken voor me, dalijk naar mijn oma om m’n fiets te fiksen, en vanmiddag Heren 3 gaan kijken, ook altijd gezellig en zodoende toch nog een beetje hockey vandaag. Vanavond dan gewoon lekker eten maken, en dan een beter vervolg aan de avond geven dan gister.

Always look on the bright side of life :)
X
Nefke

3 comments:

Rose said...

Shit happens...
geeft dikke knuff
en vrijdag zat ook al niet mee, maar gelukkig was ik er in ieder geval tijdens het lekkere eten...
woei en nog een dikke knuffel

Anonymous said...

Met Murphy's law is het altijd rotzooi...

Oh well...RJ die een eitje bakt...wat wil je nog meer???
:P

grtz.
andere H.

Anonymous said...

Je bent mijn grote voorbeeld.
Wat ik slechts probeer te doen *looking on the bright side of life^^*, lukt jou wel;)

Knuffel- Lith