Thursday, September 27, 2007

Update trouble

Vanaf gister lukt ´t me niet om op m´n werk m´n blog te updaten. Ik kan wel ieders blog lezen, maar comments plaatsen is ook een no-no. En als iets niet kan, dan wil je ´t altijd extra graag. Vandaar maar even iets post wat ik op m´n werk alvast had geschreven. En ja lieve lezers, ik lees jullie blogs ook nog trouw, maar ik kan niet iets commenten :'(

Life is good. Stessig, at times, als ik me weer eens druk maak over grote presentaties die gegeven dienen te worden, maar overall goed. Rj studeert morgen af. Het feit dat ik hem heb kunnen helpen met het maken van de presentatie, gewoon omdat ik mezelf redelijk goed acht in presentaties maken, doet me goed. Hij werd er rustiger door. Normalitair is hij degene die mij kalmeert als ik stress heb, maar de laatste weken is het vaker andersom. Maar na morgen is hij er echt vanaf. Heerlijk!

Vanavond eerst nog even de zinnen verzetten in ´t theater. Ben benieuwd hoe Animal Farm is, ik heb er in ieder geval super zin in! Het is echt even een avondje uit.

Op m´n werk word alles ook steeds leuker. Men betrekt me steeds meer bij de business analisten club (BA). Mag zelfs mee op teamuitje (al is ´t gelijk verzet omdat iemand dubbel geboekt was) en het 3-wekelijkse BA overleg is vanwege mij verzet van de dinsdag naar de vrijdag. Ook mag ik meedoen in brainstorm sessies, waar ik nog bar weinig in te brengen heb, maar het houdt de verveling tegen. Want an sich ben ik zelf maar met één grote opdracht bezig. Die ook leuk is, maar afwisseling doet werken.. of zo ;). (En Edit, nadat dit bericht allang op m'n usb stickje stond, kreeg ik het bericht dat er 'even' een spoedopdracht tussendoor komt! Afwisseling gegarandeerd! En ik ben gewenst! Ze waren aan het discussieren dat 5 mensen in de kamer misschien wat veel is, maar dat ze me er toch echt bij wilden hebben.. dilemma's dilemma's... waarschijnlijk wordt 't dus gewoon extra cosy straks.. :D)

Daarnaast gaat ´t webben in alle hevigheid door. Ik kan dan wel geen blogcomments plaatsen.. alle fora kan ik nog op en posten is ook nog toegestaan.. hulde! Cu around!


X

Nefke

2 comments:

Rose said...

knuffel
( omdat ik wel nog commentaar mag leveren)

Cheeky Monkey said...

Ik heb dat om een of andere reden ook gehad op mijn ex-computer. Echt zo frustrerend!