Thursday, November 22, 2007

Kansloos...

Flyeren in het centrum van Den Bosch met collega´s, in de hoop dat mensen voor 1,50 een smsje aan het goede doel gaan sturen, doe ik nooit meer. It´s a waste of time.

Aan de andere kans was ik nu met collega´s de hele dag buiten, hebben we super gelunched bij de broodjeszaak van een oud-collega op kosten van de baas, afgesloten in de kroeg en een dag niet achter mijn pc gezeten... terwijl ik de ´studiemiddag´ die ik opgegeven heb weer terugzie in 5 vrije uren die ik nu voor m´n tentamen ingezet heb. Super!

Uiteindelijk heeft ´t bedrijf 30000 euro om aan Edukans over te maken opgehaald.. maar ´t heeft helaas niet aan ons gelegen ;). Weten we dat ook weer.

x
Nefke

Ps verder gaat het super, behalve dat m´n agenda altijd vol zit en ik continue ´t idee heb dat ik moe ben.. een beetje jammer is dat. Vanaf nu ook elke week sollicitaties, ik ben benieuwd! Duim vooral op dinsdagen voor me!

1 comment:

Blaidd Drwg said...

Ik zal duimen.
Heel veel succes ermee! :D