Monday, November 12, 2007

Where did all my free time go?

Mini update. Momenteel heb ik er helaas de tijd voor. Helaas, want ik zit ziek thuis en dus heb ik tijd om te bloggen. Niets ernstigs. Alleen zaterdag ging door een allergische reactie mijn keel dichtzitten, en vervolgens kwam daar een verkoudheid bovenop. En lastig kunnen ademhalen is ronduit vervelend. I’ll live, though. Heb niet erg veel tijd om ziek te zijn. Vanmiddag college geskipt, de aantekeningen krijg ik later van iemand. Maar morgen is dat geen optie!

Naast werk ben ik nu namelijk ook druk bezig met solliciteren. Mijn huidige project loopt in December af en ik heb te weinig affiniteit met de huidige business van MBS om daadwerkelijk daar te willen blijven. Maar gelukkig schijnt ‘analist van cijfertjes’ erg in trek te zijn: ik heb een aantal gesprekken en sollicitaties in m’n agenda staan, en vacatures in m’n mailbox. Oftewel morgen is er daar één van.

Wat de planning van het vorige berichtje betreft. Wel, ik steek momenteel al mijn vrije tijd in studie en sollicitaties. Ik heb 1 vak laten vallen, waardoor ik er nu twee doe, maar zodoende heb ik gelukkig de dinsdagmiddagen vrij om op zoek te gaan naar een baan, want wanneer doe je dat anders? De dagen zijn vooral druk en hectisch. Even knallen, dan kan ik in Januari m'n diploma aanvragen.

Roos je hebt gelijk dat ik ook tijd zou moeten inplannen voor de leuke dingen zoals online komen. Dat doe ik ook zeker wel, voornamelijk in de weekenden. Maar online komen is niet per definitie mijn prioriteit. Logisch, als je al hele dagen naar ’t scherm staat heb je er ’s avonds niet altijd meer zin in. Een balans is er nog niet, zoals blijkt uit mijn weinige bezoeken (laat staan updates) aan b.v. Skwuig en Redkeep van de afgelopen dagen. Hoop dat die snel komt, want anders ben ik bang toch dingen te moeten minderen (RPGen, :’( ).
Maar goed genoeg leuke dingen ingepland om naar uit te kijken! Alle sinterklaasbijeenkomsten (waaronder Redkeep zaterdag!) en andere feestjes vullen de dagen snel!

Bij deze mijn razendsnelle update. Ik duik m’n bed weer in.
X
Nefke

3 comments:

Rose said...

adem ze! ;)
knuffel en beterschap

Cheeky Monkey said...

Maar hoe ging je sollicitatie?

Juhani said...

Ik zal heel goed (proberen te) stofzuigen ;-)
Beterschap en tot zaterdag!