Tuesday, November 06, 2007

Tijdsnood

Ik trek ´t niet allemaal meer qua combi werk/studie/vrienden/fora/vrije tijd
Morgen ga ik eens een schema/lijstje opstellen tot 7 januari (dan heb ik m´n laatste tentamen). Wellicht laat ik een vak vallen, wellicht ben ik opeens veel minder online of beschikbaar anderzijds, wellicht heb ik ´t gewoon beter gepland en komt het wel allemaal goed. Dat weten we morgen weer. Maar dan weten jullie ´t nu vast dat mocht ik minder updaten: blame mijn superstrakke planning.

Nieuw motto: in komt de planning, uit gaat de stress.. YAY!

x
Nefke

5 comments:

Cheeky Monkey said...

Doe het in ieder geval lekker rustig aan, stressen is alleen maar tijdvretend :)

Anonymous said...

Het komt vast goed! Als je even hard werkt, heb je daarna waarschijnlijk ook wel weer een rustigere periode :)

Juhani said...

Succes! Stress is nergens goed voor, en schema's werken vaak erg fijn.
Zie je iig de 17e! ^__^

Blaidd Drwg said...

Ey, niet vergeten de 17e in te plannen hè :P
Mazzel!

Rose said...

soms is het ook handig om in te plannen dat je leuke dingen doet (zoals onlien komen)
want alleen mar studeren is niet haalbaar ;)
knuffel en succes