Friday, December 14, 2007

:)

Ja ik blog veel de laatste dagen… hou ´t er maar op dat ik me echt verveel op m´n werk.

Ik ben dolblij met mijn nieuwe aankopen: een springvorm en een invetkwastje!

Ja ik had die ook perfect voor m´n verjaardag van deze en genen kunnen vragen… maar hoe moet ik dan taart voor ze klaar hebben staan als ze ´t meebrengen?

X
Een vrolijk Nefke

Heeft zin in: haar verjaardag
Struikelblok: eerst nog tentamen de 19e
Gaat: gevulde speculaas bakken
En: zorgen dat haar gasten bomvol ´t huis verlaten
Houd van: Good Food en goede koffie!
Drinkt: thee, bij gebrek aan goede koffie.
Denkt: WOEI!

3 comments:

Cheeky Monkey said...

WOEI!
Ik ben zelf nog helemaal niet in de verjaardagsstemming, maar go you dat jij al wel in hogere sferen bent!

Nefke said...

dat is meer om de tentamenstemming te negeren denk ik.. but it works nonetheless ;)

Juhani said...

Geen verjaardag zonder taart, alvast gefeliciteerd! ^__^