Wednesday, December 12, 2007

I believe I got a job

Gister tweede gesprek gehad. En dat ging prima. Ik kreeg van te voren nog een voicemail van ´t W&S bureau dat misschien de helft van het gesprek in ´t Engels zou zijn, en dat ik maarniet zenuwachtig moest worden. Stel je voor!

Maar in feite heb ik kennisgemaakt met m´n toekomstige baas en diens baas, de laatste uit Zweden, en heb ik via een presentatie eindelijk de structuur van de gehele organisatie een beetje duidelijk gekregen. Verder lijkt de baan me helemaal geweldig: Assistent controller, van de Business- én de Financial controller, wat zoveel wil zeggen als: best of both worlds! Analyses maken, met databases werken… ja dat zou zo maar eens mijn ding kunnen zijn!
Daarnaast is ´t in Zaltbommel. 5 minuten fietsen, tien minuutjes met de trein, 5 minuutjes lopen… dat is nog wel te doen, reislustig als ik ben.. ahum. Oftewel behalve dat Den Bosch zelf nog dichterbij is, best ideaal.
En iets wat ik nog ´t meest mis bij m´n huidige baan: ze hebben een kantine! Hoef je niet meer je brood achter je pc op te eten, want eigenlijk werk je dan toch gewoon door… terwijl ik per dag een uur pauze zou mogen nemen die ik simpelweg niet neem op die manier.

Anyways.. ik was koud 20 minuten weg of ik kreeg een aanbod. Een goed aanbod, at that. Maar nooit meteen perfect natuurlijk ;). De onderhandelingen zijn open! I´ll keep you posted!

x
Nefke

2 comments:

Cheeky Monkey said...

Wat een goed nieuws! En tja, een baan betekent waarschijnlijk uiteindelijk toch wel een auto, en met de auto ben je echt zó in Zaltbommel zonder al die nare overstappers!
YAY!

Anonymous said...

Huzzah! Dat klinkt dan wel weer heel erg nifty...en jouw ding. ;) Zaltbommel is wel heel erg acceptabel, teehee... :D