Thursday, December 20, 2007

Tentamenstress – part heel veel : Side Effects

Ja het was weer eens zo ver. Stress! En waarom? Want ik verliet de collegezaal gister met een big smile. Het ging dus goed! Het was weer duidelijk waarom ik een marketing vak had gekozen! Ik denk dat ik ´t tentamen dus gehaald heb, wat betekend dat ik mijn diploma op kan halen komende April of zo! Maar goed van te voren had ik duidelijk stress, as usual.

Tentamenstress doet iets met me. Het maakt de Monica in mij los. Het enige wat ik eigenlijk wil doen, als ik boven m´n boeken zou moeten hangen, is opruimen en schoonmaken! The Horror! Maar goed het resultaat mag er wezen: gisteravond van 7 tot tien in de weer geweest. Ik mocht eindelijk na m´n tentamen! De koelkast is weer spik en span, en verder is alles gewoon opgeruimd! Nu hoef ik alleen nog maar te stoffen her en der, en ik kan de gasten zaterdag ontvangen! O ja en heel veel lekkere dingen te maken, daar ga ik vanmiddag de boodschappen voor doen! De voorpret is officieel begonnen ^^

X
Stuiterend Nefke

No comments: