Thursday, December 13, 2007

Werk/Studie

Het goede nieuws is: ik heb mijn project bij MBS zo goed als af.
Het minder goede nieuws is: ik verveel me dood.

Ze proberen me wel wat werk te geven.. maar ´t zijn duidelijk voor hun achtergeschoven projectjes, en de reden waarom ik hier wegga is bij elk zo´n projectje aanwezig: mij interesseren boormachines of grootkeukenapparatuur niet. En helaas zijn ´t projectjes waar ik een uurtje, hooguit een halve dag mee bezig ben.. en dan moet ik weer bedelen om werk.

Ach ondertussen heb ik ook al zeker 6 papers kunnen leren voor m´n tentamen van woensdag. En weer m´n eerste IC post op Redkeep kunnen maken. En zo vul ik mijn tijd ook met nuttige dingen op.

Nieuwe baan, here I come!

Andere bezigheden:
De nieuwe baan, zo heb ik bedongen, begint pas 21 januari! Dus ik wil eerst lekker op wintersport... maar dat is ook nog lastig zoeken als je of een trein of vliegvakantie moet gaan boeken, en ´t liefst redelijk geprijst. Wil er nog iemand - liefst in bezit van auto - mee?
Ondertussen speel ik ook in m´n hoofd met de aanschaf van een laptop.. maar dat zal tot na de vakantie moeten wachten, en m´n eerste salarisstrookje, hihi.
En woensdag dus tentamen.. daarom ben ik maandag en dinsdag lekker vrij om te studeren. En ik heb er zowaar zin in! ^^

x
Nefke

No comments: