Wednesday, June 27, 2007

Zakenreisje (2)

Mijn email naar Hip vanochtend gaf toch wel heel goed weer wat ik vanochtend hier al probeerde te posten:

Hey! Hoe is je dag vandaag? Beetje feest aan het vieren? I wouldn´t blame you als je niet online zou komen, maar dan word dit even een mailtje om mijn eigen sanity te behouden!

I´m freaking out! OMG ik ga morgen naar Zweden. Onbekende omgeving, in m´n eentje! In een land waar men gelukkig wel engels spreekt, of althans mij is verteld dat dat voor de meeste Zweden geen probleem is, maar ze hebben geen euro, en vooral: IK GA ALLEEN! Waaaaaaah!

Maar het komt goed. Ik moet ontstressen. Niets ziek worden, ik heb gewoon hoofdpijn van de stress, ik heb het koud van de stress.. dat realiseerde ik me in ieder geval vanacht toen ik wakker lag te liggen, denkend aan alles wat goed zou moeten gaan en fout zou kunnen gaan..

Plannen is het key-word. Controle behouden. De treintijden van en naar Schiphol zijn uitgeprint. Ik ben al ingechecked in ´t vliegtuig en m´n boardingpass is uitgeprint. De treintijden van Arlanda airport naar Stockholm zijn uitgeprint. God, ik weet zelfs al welke metro ik moet nemen, waar ik uit moet stappen en hoe duur een dagkaart is! Het enige dat ik nog niet gepland heb zijn de vragen die ik terplekke moet gaan stellen. Niet geheel onbelangrijk, mijn scriptie hangt er vanaf. Toch maar gaan voorbereiden dan vanmiddag.

Dusss ondertussen ben ik weer wat relaxer... na zoveel koppen koffie om wakker te worden. Daar stop ik ook maar mee, ik ga op tijd slapen vanavond want ik ga om freaking 5 uur opstaan zodat ik veels te vroeg op Schiphol beland.. maar stel dat de trein vertraging heeft...
Ik vermaak me wel, leesboeken in m´n tas, alle uitgeprintte dokumenten in een plasticje bij me.

En deze email is van dermate kwaliteit dat ik ´m maar eens op m´n blog ga plaatsen. Ik was al begonnen aan een blog over m´n trip, en wilde vanochtend toevoegen hoe gefreaked ik was, maar kwam niet uit m´n woorden. Volgens mij heb ik ´t nu goed op papier.

Bedankt voor ´t aanhoren! Fijne dag nog vandaag en ik spreek je snel weer!

xNefke

No comments: