Tuesday, June 26, 2007

Zakenreisje

Ik ga donderdag ´even´ op en neer naar Zweden, isn´t that weird?

Weird, maar wel heel gaaf! Bij mijn eerste gesprek met de directeur hier zei hij al: "in zweden zijn ze al iets verder op ´t gebied wat jij voor ons moet onderzoeken, misschien moet je daar even gaan praten". Tuurlijk, een belletje, een email, zo gefixt (nadat ik de belangst weggedrukt had, of course!). Vervolgens kwam hij enige tijd geleden hier mijn kamer ingelopen, met de vraag of ik ´t al geregeld had! Nou ja ondertussen wel dus!

Ik ga donderdag met drie mensen praten. En dan ga ik weer naar huis. Ik heb geen tijd om iets van ´t land te zien, behalve die 20 minuten in de trein van het vliegveld naar stockholm, maar toch. Ik ga wel naar Zweden. In mijn eentje. Freaky, maar wel heel gaaf! I´ll keep you posted!

x
Nefke

2 comments:

Blaidd Drwg said...

Wow, wat gaaf! Okee, het is geen snoepreisje maar toch. Sowieso gaaf dat ze jou daarvoor uitkiezen om efkes op en neer te hoppen tussen hier en Stockholm :D
Go jij!

Milamber said...

Wat ontzettend gaaf dat dat zomaar kan! Amazing!