Wednesday, June 06, 2007

De 7...

Uiteindelijk, omdat iedereen ´m al heeft. Ik moet zeggen dat ik er tegenop zag dit lijstje in te vullen, omdat ik vreesde dat ik er heel lang over moest nadenken. Niet dat dat een probleem is, maar het nadenken doet de spontaniteit van lijstjes teniet. Hoewel het best goed is af en toe stil te staan bij hoe je bent en de dingen die je wilt bereiken. Daarom heb ik ook eerst de antwoorden van degene voor mij gewist, en zodoende dit lijstje dus blanco ingevuld, zodat het ook echt mijn antwoorden zijn. Pfff 7 antwoorden is nog best veel… maar hier zijn ze dan: :D

7 Ambities

1. Afstuderen
2. Een leuke baan vinden
3. Gelukkig blijven met Rj
4. Een goede vriendin blijven voor al m´n vrienden
5. Gaan hardlopen/ meer sporten
6. Dromen waarmaken
7. Over m´n belangst heenkomen

7 dingen die ik kan
1. Dingen plannen
2. Lijstjes maken
3. ´Nee´ zeggen
4. M´n ongelijk toegeven
5. Lekker koken
6. Dromen
7. Positief overkomen

7 dingen die ik niet kan
1. Onthouden wat er gebeurt in de levens van de mensen die ik weinig spreek
2. M´n aandacht lang bij m´n scriptie houden als ik 100 leukere dingen te doen heb
3. Heel veel eten ´s ochtends
4. De chaos de chaos laten zijn
5. Gezellig doen als ik ´t niet gezellig vind.
6. ´Even´ de dokter bellen
7. Automatisch ´dan ik´ zeggen in plaats van ´als mij.´

7 dingen die ik aantrekkelijk vind bij mannen
1. Gespierde benen
2. Ogen
3. Humor
4. Een goed gesprek
5. Verrassen
6. Lekker ruiken
7. Lengte

7 dingen die ik het vaakst zeg
1. Dusss
2. Seriously
3. Right…
4. Anyways
5. Kusje?
6. Damn..
7. WOEI!

7 lievelingsliedjes op dit moment (willekeurige volgorde)
1. Grace Kelly, van Mika
2. Brabant, van Guus Meeuwis
3. Ruby, van The Kaiserchiefs
4. Candyman, van Christina Aguilera
5. Alfie, van Lily Allen
6. Bad day, van Daniel Powter
7. Accidentally in Love, counting crows

7 dingen waar ik niet zonder kan
1. M´n agenda (voor alle plannen en lijstjes!)
2. Vriendje/Vrienden
3. Boekenwinkels
4. Internet
5. Slaap
6. Hersenen
7. Koffie, tenzij het echt moet.

7 dingen waar ik wel zonder kan/wil
1. (wil) de hoeveelheid slaap die nodig is om me te laten functioneren
2. Chaos
3. Buikpijn
4. Doemdenken
5. Ten alle tijden geluid
6. Onzekerheid
7. Amerikaanse ´domheid´

1 comment:

Blaidd Drwg said...

Beter laat gejat dan nooit, toch?
En belangst, dat heb ik soms ook een beetje... 8S