Friday, August 24, 2007

The End

Zoals ik ook al op *ahum* diverse forums postte:
---------------------------------------------------------------------------------

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

*rent rondjes*
De scriptie is af! Hij is geprint! Hij is opgestuurd naar m'n begeleider! Hij gaat nog gegeven worden aan alle andere mensen die 'm moeten krijgen! Hij is MOOI!
*goes frantic*

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!



----------------------------------------------------------------------------------
In other words: weekend! (dees meske goat stappen vanaaf!)


---------------------------------------------------------------------
Verdedigingsdatum is 3 september... maar ik doe dan verder niets boeiends. Tot onvrede van mijn moeder geloof ik. Maar ja, 't is toch nog geen echt afstuderen, zo voelt het zeker niet. Feestjes komen later wel ^^

4 comments:

Blaidd Drwg said...

*herhaalt boodschap van GRRM-forum*

:D

Anonymous said...

Gefeliciteerd!!!!

Milamber said...

Waaaah, goed gedaan! Wat een opgelucht gevoel geeft dat hè? Geniet nog even van de vrije tijd die je nog hebt.

Go you!

Nefke said...

Haha zie ´t bericht hierboven: vrije tijd is ver te zoeken, maar ik geniet wel!