Tuesday, August 07, 2007

Vakantieplannen

De vakantie is geboekt!

Eindelijk! Na al bijna een volledige zomer aanhoren waar, wanneer en met wie mensen waarheen gaan, mag ik eindelijk ook echt concreet ergens naar toe leven! Ik moet nog wel even wachten, maar goed dat geldt dan als voorpret-tijd ^^. In oktober is het zover! Destination: Essen, Bottrop en Wenen!

Eerst zullen Rj en ik op zaterdag 20 oktober naar Essen rijden, alwaar Spiel 2007 plaatsvindt: de grootste spellenbeurs van Europa. Paradijs! Na een overnachting aldaar ergens gaan we de volgende dag naar de indoor skihal in Bottrop, waar ik eindelijk (een gehele dag) mijn nieuwe (sinds februari al) skischoenen kan uitproberen, onder het genot van de gehele dag gratis eten en drinken. Prima!
En dan zetten we de auto de volgende dag op ´t vliegveld van Dusseldorf, vanwaar we naar Wenen zullen vertrekken voor een stedentrip! Wenen lijkt me mooi! We hopen nog een opera mee te pikken, en verder gaan we van te voren nog een boekje kopen zodat we geen bezienswaardigheden missen.
Wie weet zit er zelfs nog een dagje naar Slovakia - Bratislava, aangezien je voor 4,50 met de bus vanaf vliegveld wenen daar kan komen. Waarom niet?!

Al met al heb ik daarna nog een weekend om bij te komen, voordat colleges weer beginnen. Maar ik heb er zin in! Het klinkt allemaal goed en ik ben nog nooit zo aan vakantie toe geweest als nu! Maar eerst nog even augustus doorkomen: qua scriptie echt de zwaarste maand.. maar ja dat krijg je met laatste loodjes en zo ;). Komt goed!

Is: Vrolijk
Wil: Vakantie! Maar eerst die scriptie af!
Heeft zin in: zon! En kaartje sturen vanmiddag!
Is benieuwd naar: Mijntjes huis en Roos haar nieuwe crib!
Is: Vrolijk! (oh.. I said that already :P)
Gaat: scriptie afmaken!
Spreads: the word! Be nice Y´all!

4 comments:

Blaidd Drwg said...

Klinkt goed! En vakantie is natuurlijk de kers op de slagroom na een jaar pezen. Nog veel succes en sterkte met je scriptiebeest! :)

Juhani said...

Tip voor Spiel: neem genoeg drinken en deo mee! Het is daar echt enórm benauwd, maar wél heel erg gaaf gelukkig ^___^
Alvast veel voorpret toegewenst!!
*Knuffs*

Milamber said...

Ik heb al veel gehoord over Spiel 2006 van een collega van me en die vertelde dat het enorm gezellig en gaaf was. Je zult je vast wel vermaken.

Fijn dat ook jij nu ergens naar uit kunt kijken. Dan is die scriptie meteen een stuk minder erg. Succes ermee!

Cheeky Monkey said...

Oh, vakantie, heerlijk vooruitzicht met dit poepige weer ^___^