Thursday, August 23, 2007

Lazy Lijstje

Ik geef toe ik heb echt wel boeiender posts te maken, maar ik heb geen zin. Dus een heel lui lijstje voor vandaag...

- Pick your birth month.
- Strike out anything that doesn't apply to you.
- Bold the five-ten that best apply to you.
- Copy to your own journal, with all twelve months under a lj-cut (ik heb geen lj, dus geen cut, dus screw de rest van de maanden maar)
- Tag 12 people from your friends list (niemand hoeft zich dus aangesproken te voelen)

DECEMBER:
Loyal and generous (maar alleen bij matties). Sexy. Patriotic. Active in games and interactions. Impatient and hasty. Ambitious. Influential in organizations. Fun to be with. Loves to socialize. Loves praises. Loves attention. Loves to be loved. Honest and trustworthy. Not pretending. Short tempered. Changing personality. Not egotistic. Takes high pride in oneself. Hates restrictions. Loves to joke. Good sense of humor. Logical.

Het lijstje voor December schijnt karig te zijn. Ik vind het prima. Ik heb de anderen niet eens gezien en deze gejat omdat ´t makkelijk was en omdat ik toch dezelfde maand jarig ben als mijn twee voorgangers (Mara en Dagnal!). ik ben lui! Puh!

Maar goed.. zoiets dus.. al zijn sommige lastig om over jezelf te zeggen.

2 comments:

Blaidd Drwg said...

Jatmoos! :D
Niks mis met lui lijstjes te jatten ipv iets zinvols te posten. Het was ook mijn excuus hiervoor ;)

Cheeky Monkey said...

Haha, persies, daar is het jatten voor uitgevonden!
Nou ja, zoiets blijft toch moeilijk, omdat je toch een bepaald zelfbeeld hebt dat niet altijd evenveel overeen komt met de realiteit :P