Friday, August 10, 2007

Jahoe!

Bericht van UvT begeleider:

Beste Paula,
Er is de afgelopen weken veel gebeurt zie ik. De scriptie ziet er over het algemeen goed uit en verteld een logisch verhaal. [...]Je tijdschema lijkt me haalbaar. Dit zou betekenen dat ik in de week van 20 augustus jouw volledige scriptie per mail ontvang. [...] Datum bespreken voor afstuderen. In principe kan dit in de week van 10 september, in overleg met de universiteit...



Wáááááát! O__O

Opeens zo positief! Afstuderen here I come! (Nou ja op dat ene vak na wat ik nog open heb staan...)

Maar goed, werk aan de winkel dus, als ik dit wil halen! Dat tijdschema is ehhh nogal krap opgesteld ^^.

x
Nefke

Is: gemotiveerd
Gaat: die damn scriptie afmaken
Wil: dat ze geen vak meer open had staan
Drinkt: koffie!
Denkt: aan feestjes ^^

2 comments:

Blaidd Drwg said...

Je gaat het redden, echt!
*haalt pompons tevoorschijn*

Milamber said...

Succes! Je gaat het gewoon halen! :)

Go you!