Wednesday, August 29, 2007

Chaos

Juist. Even zitten, even rustig. Het is niet alsof ik op dit moment heel veel te doen heb. Maar buiten dit moment om, is ´t chaos.

Ik zit op ´t randje van mijn stage mijn werk te mogen noemen. Ik ga hier een opdracht doen, die me erg leuk lijkt. Vanmiddag voor de grote bazen op ´t hoofdkantoor gelijk al presenteren wat ik dan zou gaan doen. Ik heb gister een gesprek gehad over wat ik zou willen verdienen en ´t lijkt erop dat dat gewoon conform de markt is. Prima! Kan ik toch mijn nieuwe hockeyclub, hockeytenue, en vakantie in oktober betalen! Wel zo lekker eigenlijk. Maar goed mijn eerste maandsalaris is dus in gedachten al weer uitgegeven ;).

Dan nog alles daarbuiten. Vanavond moet ik ook trainen. En daarna nog kascontrole bij m´n oude hockeyclub doen, aangezien ik tot de komende ALV daarvoor de commissie vorm. Dat word een latertje. Morgen college tot half 8 en aansluitend de ALV van m´n studievereniging, waar ik basically heen ga om mijn oude commissiegenootjes weer eens te zien, en degenen die ´t bestuur in gaan succes te wensen. Ze zijn blij als ik ook langskom. Maar ´t ziet er niet naar uit dat ik heel vroeg in bed lig. Hopelijk vrijdag een dagje geen verplichtingen ^^. En om uit te slapen, en om naar het boekenfestijn te gaan. Want dat is ontspannen! Ze willen er vroeg zijn, maar half tien de trein is voor mij uitslapen hoor jongens! Anyways, help me duimen dat ik kan gaan!
Vrijdag housewarming van Roos, zaterdag Lille, zondag viert mijn moeder haar verjaardag, maandag de verdediging van m´n thesis met daarna toch maar een etentje met de ouders. Druk druk druk! Maar stiekem met allemaal leuke dingen, die ik allemaal ook wil gaan doen!

Slapen kan later nog! ;)

x
Nefke

3 comments:

Rose said...

welterusten, alvast dan...mocht je ergens tussen door in een zakken
voor de rest, veel plezier...

ps. loon is leuk!

Unknown said...

slapen kan altijd nog inderdaad, en zolang het leuk is, is er meestal ook wel energie te vinden!

*hugs*

Milamber said...

Heel veel succes met het verdedigen van je thesis! En fijn dat je allemaal leuke dingen hebt om te doen tot die tijd, want dan ga je je daar hopelijk ook niet al te druk om maken. :)