Monday, September 03, 2007

Pffff

Gisteravond sloeg de stress toe...

Te veel mensen die me succes gewenst hebben misschien? Te veel mensen die het belangrijk vinden wat ik vanmiddag ga doen?

Ik weet het, het ís ook wel belangrijk... maar zodra dat mijn hoofd in kwam.. nam het de stress mee...

Nu ben ik niet meer gezellig tot vanavond. Ik laat morgen wel weten hoe het was.

x
Nefke

*knuffelt alle succeswensers en andere well-wishers
*gaat nog maar een bak koffie halen
*zoekt afleiding nu de intropost van ´t nieuwe potje weerwolven op krosmo staat..
* gaat misschien maar eens aan het werk.. :rolleyes:

1 comment:

Milamber said...

Ik ben zóooo benieuwd hoe het gegaan is! Hopelijk zijn de zenuwen en de stress een beetje meegevallen, maar ik was ook verschrikkelijk zenuwachtig toen ik mijn scriptie moest verdedigen.