Tuesday, September 04, 2007

Gehaald!

Natuurlijk heb ik 't gehaald! Ik had een pracht van een 6,5 wat eigenlijk perfect is als je bedenkt dat heel mijn studie uit 6jes bestaat ;). In ieder geval waren de zenuwen in grote getale aanwezig, totdat ik het cijfer kreeg, waarna er een soort van hemelse rust over me neerdaalde. Zalig!

Lekker met papa, mama en le BF uit eten geweest in Tilburg, om het toch een beetje te vieren. Mijn ouders zaten schijnbaar om 4 uur smiddgags al bij mij. (Verdediging begon om half 5) en hadden weer een autolading ingepakt van mijn kamer daar. Die begint nu toch echt leeg te geraken! Daarna gewoon lekker gezellig gegeten en bijgekletst, en Rj en ik waren om kwart over 11 thuis in Den Bosch of zo.

Nu gelijk verder aan het werk! En moet gestudeerd worden dus dat ga ik maar weer doen! Maar gelukkig is dinsdag mijn thuis/studeerdagje dus kon ik lekker in pyama dit nog typen :D.

x
Nefke

5 comments:

Blaidd Drwg said...

Go Nefke! Gefeliciteerd! ^___^

Anonymous said...

Gefeliciteerd ^_^

Cheeky Monkey said...

Hoera!

Unknown said...

Gefeliciteerd :) well done!

Milamber said...

Gefeliciteerd! Good job! Heerlijk hè, lekker in je pyjama zitten. :)