Monday, September 03, 2007

lijstje... webbing all the way

Eerlijk gejat van Pinky, omdat ik een tres grote behoefte heb iets in te vullen om maar niet aan dat nerveuse moment van vanmiddag te hoeven denken! (zie post hieronder)

Leer je vrienden kennen, aka verveling
~ Leer je vrienden kennen ~

1. Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
Kwart over 7, stress drove me out of bed.

2. Diamanten of parels ?
Diamenten zijn mijn beste vrienden, aldus het liedje ^^

3. Wat is de laatste film die je gezien hebt in de bios ?
The Simpsons movie, met Le BF en Hip!

5. Wat heb je vanmorgen gegeten ???
Een ieniemienie beetje muesli met nog minder yoghurt.

6. Wat is je tweede naam ??
Petronella

7. Wat eet je het liefst ??
Food is good! (En lekkerder met knoflook!) Ehm ik vind echt heel, heel veel lekker en wat ik op een moment het liefst heb, ligt aan mijn bui en wat ik de dag ervoor al heb gegeten.

8. Wat vind je niet lekker ??
pepermunt

9. Wat is je lievelings patat ??
droog krokante :P

10. Wat is je favoriete CD op het moment ?
Ik luister echt bijna nooit cd´s... it has to be mijn zelf bijelkaar geflantste cd van Guus Meeuwis ^^

11. Wat voor auto heb je ??
Geen

12. Favoriet broodje?
Bruin broodje: met kaas
Wit broodje: ieniemienie beetje boter en lekker veel pure hagelslag ^^

13. Aan wat voor personen heb je een hekel?
Mensen die alleen rekening met zichzelf houden wat zich dan uit in asociaal wegverkeer of voordringen in winkels etc.

14. Wat draag je het liefst?
Pyama ^^

15. Waar ga je het liefst naar toe met vakantie?
Frankrijk of Italie

16. Favoriet kleding merk?
Uhm.. ik ben een Esprit-shopper

17. Favoriete kroeg/discotheek?
Roels in Den Bosch, Polly in Tilburg. Als ze er lekker bier schenken, ben ik blij!

18. Favoriete deel van de dag ??
Dat moment dat het avondeten op tafel staat ^^

19. Waar ben je geboren ?
Udenhout

20. Waar heb je allemaal gewoond?
Udenhout, Krimpen aan den Ijssel, Tilburg (Den Bosch is officieel niet mijn woonplaats) en Krimpen again binnenkort ^^.

21. Wat is je favoriete sport?
Hockey

22. Wie zal dit niet terugsturen?
Quote Pinky: "Ik stuur het lekker naar niemand, ik post het op mijn blogje *insert evil laughter*"

23. Wie zal hem als eerste terug sturen ?
Zie boven

24. Bier of wijn?
BIER!!

25 Wat vind je belangrijk in vriendschap?
Dat het altijd goed zit, ook al heb je mensen al 4 maanden niet meer gesproken.

26. Ben je een dag of nacht persoon?
Een dag.. zolang ik maar goed geslapen heb ^^

27. Pedicure of Manicure?
Allebei nog nooit gehad. Manicure zou ik nog wel durven te proberen, pedicure is minder nuttig.

28. Nog nieuws, dat je met iedereen wil delen?
Le BF gaat ook binnenkort eindelijk afstuderen! Lang leve ´s avonds samen op de bank kunnen hangen omdat er geen scripties afgemaakt hoeven te worden!

29. Wat wilde je worden toen je klein was ???
Metselaar (truly!)

30. Wat is je beste herinnering van toen je klein was?
Ik ben nog steeds klein! Oh uhm... Ik herinner me nog ´t best dat ik gilde als een speenvarken toen ik m´n arm gekneusd had omdat ik om was gevlogen met mijn fiets met zijwieltjes ^^. Mijn beste herinneringen liggen toch wel bij ´t logeren in de vakanties in Udenhout en Teddy, de hond van m´n oma, vakantie in friesland met een vriendje uit groep 3 en leren lezen en schrijven ^^.

31. Piercing??
Ik heb gaatjes voor oorbellen en verder durf ik ´t niet aan. (Is pain-averse)

32. Naar welke landen ben je op vakantie geweest?
Nederland, Duitsland, Frankrijk, Belgie, Spanje, Italie, VS, Oostenrijk, Zwitserland, Tjechie, Kroatie (met uitstapjes naar Slovenie en Bosnie.), Letland, Ierland (schooltripjes waren ook vakantie ^^).

33. Wat is je mooiste herinnering?
Dat zijn er zoveel! Maar Rj die voor m´n deur stond terwijl ik wist dat hij college had.. omdat ´het gesprek van gisteravond´ nog niet was afgelopen... was toch wel heel mooi ^^.

34. Wat is je minst mooiste herinnering?
De keelontsteking die ik had toen ik Pfeiffer kreeg... drie weken lang nauwelijks kunnen praten en nauwelijks kunnen eten is geen fun.

35. Favoriet restaurant?
Zie mijn favo cafĂ©´s ^^ en verder is Humphrey´s ook altijd goed, net zoals de Griek bij m´n ouders in de straat.

36. Favoriete Bloem?
Volgens mij vul ik bij deze vraag altijd maar weet iets anders in ^^
Op dit moment zeg ik.. geen idee

37. Favoriete ijs smaak ?
Yoghurt en pistashe

38. Favoriet fast food restaurant ?
Subway ^^

39. Hoeveel keer rijexamen gedaan?
1 keer :)

40. Van wie heb je je laatste email gehad?
Mijn afstudeerbegeleider van hier, over waar ik moet verdedigen vanmiddag.

41. In welke winkel wil je al je geld uitgeven??
Quote Pinky again: "Willekeurige boekhandel." (Amen to that!)

42. Bedtijd?
Uur of elf, al word ´t meestal half 12, 12 uur.

43. Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden!
Mijn lezers ^^

44. Wat heb je vandaag al allemaal gedaan?
Opgestaan, gestressed, gepraat, gewebbd, en die laatste drie dingen zitten nu in een continuous loop.

45. Waar zit je op dit moment naar te luisteren?
Het geruis van de pc en het gekwebbel in de kamer hiernaast.

46. Wat is je favoriete kleur?
Groen

4 comments:

Anonymous said...

Lijstjesjatter ;)
Hoe is het gegaan?
*knuffie*

Anonymous said...

Over je mooiste herinnering gesproken: ik weet er het fijne niet van, maar hij nam vast ieder excuus aan om college te ontlopen. :P

...

ik zou bijna voor het invullen van lijstjes mijn eigen blog weer eens opstarten, haha.

Nefke said...

lijstjes zijn hip :P

Anonymous said...

That's almost like...forcing me. :P